Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sider med oversikt over konkurranser i Norge

perksp

Member
Finnes det noen nettsider som jeg kan informere om våre konkurranser til? Slik at man kan få flere følgere/deltakere? Og om dette finnes, er det da "greit" om jeg som driver en nettbutikk legger inn denne informasjonen selv, eller skal det helst tipses fra utenforstående?

litt usikker på om jeg har valgt rett forum på temaet, men admin får flytte det om det er helt skivebom :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg publiserer konkurranser jeg synes er bra - og du er hjertelig velkommen til å slenge inn et tips via http://www.gjerrigknark.com/index.php?choice=submit.

Er konkurransen/premien bra/kreativ (nei, en lik/del-konkurranse er IKKE bra!), kan det til og med hende at jeg publiserer den i flere kanaler, noe som gir okay trafikk, vil eg tru.

For meg spiller det ingen rolle om du som nettbutikkdrifter legger inn konkurransen, da jeg uansett tester og dobbeltsjekker konkurransene.

PS. Bruk av penger på spredning av budskap vil som oftest gi flere deltakere/signups ;)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Min erfaring er at det er en veldig spesifikk type folk som deltar: de er interessert i tjenesten "å vinne".
Jeg synes derfor selv at det er bedre å sponse noen blogg-innlegg eller bruke tiden/pengene på affiliate nettverk.
 

perksp

Member
Takk for tilbakemeldinger :) Ta tillater jeg meg å "tipse" siden din om denne konkurransen @rune69
Dette er ikke en lik/del-konkurranse. Men man må melde seg på vårt nyhetsbrev og like / kommentere innlegget. (det er vel innafor ;) )
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Min erfaring er at det er en veldig spesifikk type folk som deltar: de er interessert i tjenesten "å vinne".
Jeg synes derfor selv at det er bedre å sponse noen blogg-innlegg eller bruke tiden/pengene på affiliate nettverk.

Cluet ligger i å ha samsvar mellom premie og nettbutikk, i kombinasjon med å samle inn e-postadresser. Da kan en konkurranse ha noe for seg.
 

perksp

Member
Premien er relatert til hva vi selger / skal selge ved åpning. Jeg selger ikke truser og premierer ut en iPhone 6 ;) Noen tips på hvordan jeg eventuelt kan linke direkte til et innlegg på facebook? Jeg vil selvsagt få mer action også her med tanke på konkurransen
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Høres bra ut. Lenke direkte til et innlegg er jo ikke noe problem, bare kopiere URL du finner ved å klikke på publiseringstidspunkt øverst i FB-posten din?

Takker for tipset som jeg fikk nå, skal sjekke det ut. Vil anbefale deg å ha en fast trekningsdato - konkurranser uten fast trekningsdato irriterer i alle fall meg.

Se ellers tips og diskusjon i denne tråden: https://www.webforumet.no/forum/thr...tt-til-å-lykkes-mtp-trafikk-deltakelse.26135/
 

perksp

Member
(tommel opp)
Ja, du fikk tipset @rune69 ? Fikk ingen bekreftelse, men kom til en side med beskjed om at jeg ikke var logget inn.
Nå ble tipset sendt inn uten direktelink til FB-posten, så om det er mulig å få redigert dette send meg gjerne en PM :)

Trekningsdato skulle jeg gjerne ha satt, men vi er ikke sikre på hvilken dag vi lanserer enda. Vet bare at dette blir i august :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
(tommel opp)
Ja, du fikk tipset @rune69 ? Fikk ingen bekreftelse, men kom til en side med beskjed om at jeg ikke var logget inn.
Nå ble tipset sendt inn uten direktelink til FB-posten, så om det er mulig å få redigert dette send meg gjerne en PM :)

Trekningsdato skulle jeg gjerne ha satt, men vi er ikke sikre på hvilken dag vi lanserer enda. Vet bare at dette blir i august :)

Bare send meg PM med linken, du :) Jeg redigerer alltid saker, er jo tross alt noe av greia at jeg vurderer og hjelper folket (med svar f.eks. der det kreves).
 

Martin R

Medlem
Jeg vil i hvert fall anbefale Konkurransenett.no, ettersom jeg legger ut mine konkurranser der og får en del deltagere! :)
 
Ikke så sikker på om jeg ville anbefalt nettbutikkdrivere å registrere konkurranser hos Blienvinner. Ta en titt selv, så skjønner du kanskje hvorfor.
Varför? det e få deltagare än så länge? Blienvinnare har funnits i sverige i säkert 10 år, seriöst företag. De är rätt nya på norska marknaden har jag för mig, man kan lägga in på alla dessa sidor.
 
Topp