Mr Vest
Sjefen over alle sjefer!
God aften WF!
Jeg har den siste tiden kikket litt på simple
ress-forum-pluginen for Wordpress, og jeg må jo si jeg vipper på kanten om dette faktisk er noen spesielt bra plugin.
En ting jeg har lagt merke til med 2 forkjellige slike forum nå, er at Google ikke er spesielt glad i dem. Det jeg da mener er at alt som blir startet av tråder i forumet blir indeksert i Google, men alle lenkene til alt sammen vil rette seg mot forumets hovedside. Google inneholder ikke en eneste lenke direkte til trådene i forumet, selv om teksten i trådene er indeksert.
Jeg vil jo tro at dette kan skyldes at Simple
ress forumet blir lagt inn ved og bruke en såkalt Page-Template, og deretter bruke denne templaten på en page som vi mekker i adminpanelet.
Har noen av dere Simple
ress-forumer hvor dere opplever at Google indekserer som den skal,? evt ikke indekserer riktig? Link?
Jeg har den siste tiden kikket litt på simple
En ting jeg har lagt merke til med 2 forkjellige slike forum nå, er at Google ikke er spesielt glad i dem. Det jeg da mener er at alt som blir startet av tråder i forumet blir indeksert i Google, men alle lenkene til alt sammen vil rette seg mot forumets hovedside. Google inneholder ikke en eneste lenke direkte til trådene i forumet, selv om teksten i trådene er indeksert.
Jeg vil jo tro at dette kan skyldes at Simple
Har noen av dere Simple