Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Site crash

Tulla

Medlem
Jeg har nylig hatt problemer med a bloggen min har falt ned 2 ganger og en gang var det antagelig CloudFlare som hadde problemer.

Bluehost pekte i retning av en plugin, Nextgen Gallery på error logen min. Den var bare deaktivert, nå har jeg fjernet den.

Så ser jeg på Cloudflare at jeg har hatt flere failed browser checks.

Hva betyr dette egentlig? Jeg måtte få hjelp av Bluehost til å installere backup de hadde fra i går. Nå er bloggen fin, bortsett fra den manglende kolonna som jeg håper woothemes finner en løsning på.

Jeg har i grunn tenkt at en hacker kan jeg best beskytte meg fra ved å ha backups og en god kontakt med min host. Hva tror dere?
 

Tulla

Medlem
Nettsida di er treg å laste, det har den vært i lengre tid. Hva med å droppe Cloudflare? Og få deg en norsk host?

Det er Bluehost some er host tror jeg, men det blir jo litt komplisert når jeg har cloudflare i tillegg ...

Interessant poeng med at den er treg. Kan hende jeg burde oppgradere kontoen hos Bluehost?

Cloudflare har jeg av sikkerhetsgrunner. Jeg burde lese litt mer om informasjonen jeg får ut ja, men det er jo så mye info enn skal forstå bestandig.

Er jeg under Markedsføring? Jeg så ikke det engang, fant ikke noe sted å putte mitt sikkerhetsproblem.

Cloudflare sier jo at de skal øke hastigheten ...
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Hvorfor burde jeg bruke norsk host?

Dersom brukerne dine befinner seg i utlandet (du skriver jo på Engelsk), ser jeg ingen grunn til å bytte til Norsk host.

Samtidig har du den feeden med Norske nyheter fra Aftenposten i høyre marg som forvirrer meg litt....
 

Tulla

Medlem
Dersom brukerne dine befinner seg i utlandet (du skriver jo på Engelsk), ser jeg ingen grunn til å bytte til Norsk host.

Samtidig har du den feeden med Norske nyheter fra Aftenposten i høyre marg som forvirrer meg litt....

Aftenposten er der fordi jeg ikke leser aviser :) Jeg sitter foran pc'n hele dagen, fullstendig egoistisk lol.

Mesteparten av mine lesere er fra USA.
 
Topp