Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sitter fast på samme sted i rankinga

Har i ukesvis ligget på samme posisjon på O store Google. Har laget linker (2000) eller noe, av varierende kvalitet så det ser naturlig ut, og lagt til litt innhold, men jeg står fast på nøyaktig samme sted. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Første jeg tenkte var sandbox, men nå skal det sies at jeg egentlig ikke er SÅ inne på hva sandbox innebærer, sånn rent bortsett fra at du ikke ranker uansett hva du gjør med sida. :rolleyes: Men hadde jeg vært boxed hadde jeg vel ikke ligget på side 2?
 
Tja.. Halvt år eller no. Er litt merkelig, har ligget gjevnt på 2-3-4 plass på begge hovedordene mine i lengre tid. Rett før jul bestemt jeg meg for å ta en pause i jobbinga, og heller outsource spesielt linkbygginga. Tenkte som så at jeg nok begynte å klatre så fort det kom nye linker. Nå har jeg både laga linker sjøl OG outsourca rundt 2000 eller der omkring. Ikke alle på en gang, selvsagt, de skal spres utover den neste måneden. Har ikke bevega seg i det heletatt. Null, nada, zip.
 
Liten update: det andre søkeordet mitt, det jeg ikke har laga så veldig mange linker til, har faktisk hoppe opp på førstesida, på #6. Nåko må bevega på seg! :D

Men hva med de TUSEN linkene jeg laga til det andre søkeordet mitt da? Har jo pinga stort sett alt sammen og.
 
Topp