Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skipp o hoi

Roya

New Member
Fant forumet ved en tilfeldighet når jeg surfa litt på viral marketing.
Leste mye, forstod litt, og følte til og med at jeg kunne bidra litt noen steder. Så derfor er jeg her. Har fått en bra oppdragelse, så presentere seg skal man jo gjøre! :D

Går under kallenavnet Roya, 27 år, bor i Sverige.
Har jobbet med bedriftskommunikasjon på web i noen år (i reisebransjen) og jobber for tiden som webredaktør, så jeg håper jeg kan være med her selv om jeg ikke er webmaster.. ;)

Ellers skriver jeg på masteroppgaven min, om nye kommunikasjonsmønster på internett, på kvelder og netter... :rolleyes:
Kanskje noen som vil være informanter eller intervjuobjekt når den tid kommer..? :D


Ciao!
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei og velkommen Roya!

Det skal være sikkert og visst at ditt første innlegg her på webforumet var en knallpost. Gjør ingenting om du er webredaktør. Alle er velkomne her. Målet mitt med dette forumet er å lære alt fra brukervennlighet til markedsføring. :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Velkommen til forumet Roya ! :)

Kjekt å få litt nye "fjes" inn med nye meninger og syn på ting:D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Kan snike meg inn her med ett inlegg og ønske velkommen jeg også ;) Kjempeflott med gode medlemmer, og fy flate.. Må innrømme jeg virkelig likte ditt første innlegg selv Roya.. Det er sikkert ikke ofte nye medlemmers første innlegg får rykepoeng !

Målet mitt med dette forumet er å lære alt fra brukervennlighet til markedsføring.
Og tar du deg en tur inn i "Generell snakk og svada" finner du på toppen av det hele ut hvilket brød som er sundt og ikke! :p
 

Roya

New Member
Takk, takk!
Artig at dere likte innlegget mitt :)
Alltid kjekt å kunne bidra.
Ellers virker dette som et levende og bra forum med engasjerte medlemmer!
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet :)
 

Roya

New Member
Kan vi spørre hva slags nettside(r) du er redaktør for?


Har ikke kommet helt over den terskelen enda, der jeg gir meg til kjenne med hvilket nettsider og dermed bedrift jeg jobber for... Vet ikke helt hva de hadde syntes om det heller, så jeg tror jeg foreløpig sier pass på akkurat den.. :eek:

Men som sagt, jeg driver ingen egne sider, men jobber som redaktør med webkommunikasjon for en stor bedrift innen reiseliv i norden :)
 
Topp