Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skribent som er kunnskapsrik på WordPress, nettdrift og digital markedsføring søkes

Stoppet

Banned
Til et oppdrag trenger jeg en skribent som har god kunnskap om følgende tema:
  • WordPress
  • SEO/digital markedsføring
  • Drift av nettsider/blogg
  • Drift av nettbutikk
  • Hosting
Total tekstmengde vil ligge på en plass mellom 7.500 og 11000 ord. Prioriteringen vil ligge på kvalitet fremfor kvantitet.

Send PM med informasjon om:
  • Dine kunnskaper
  • Pris pr. Ord (eks. mva)
  • Eksempler på hva du tidligere har skrevet
  • Evt eventuelle referanser
 

IAS WEB

New Member
Hei, Kan du sende meg noen ord, Vi har 15 års erfaring innen programmering, størstedelen er wordpress, prestashop, woocommersce, oscommersce vi har også full driftpark med domene, webhotell, e-post, databaser osv.

Vi har egen skribent / partner som vi leier inn ved behov for tekst oversetting, skriving av artikler, salgs tekster osv.

kikk gjerne på www.iasweb.no for mer info eller send meg en mail på: iver@iasweb.no
 

Stoppet

Banned
Vi har egen skribent / partner som vi leier inn ved behov for tekst oversetting, skriving av artikler, salgs tekster osv.

Bare be ham ta kontakt. Enten på PM her eller på kontakt (at) Nettverten dått no :)
 

IAS WEB

New Member
Hei, jeg har forsøkt å sende deg en mail, men får bare feilmelding når jeg sender mail til deg. Send gjerne en mail til meg på post (at) iasweb dått no
 

Stoppet

Banned
Hei, jeg har forsøkt å sende deg en mail, men får bare feilmelding når jeg sender mail til deg. Send gjerne en mail til meg på post (at) iasweb dått no

Det var rart.
Send en PM her
 

Stoppet

Banned
Har funnet skribent nå :)
 
Topp