Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skribenter til bloggnettsted

Status
Stengt for ytterligere svar.

mreggie

New Member
Søker etter skribenter til bloggnettstedet Sky24. Har selv startet nettsiden og skrevet artiklene som ligger der, men føler det blir for mye å håndtere for en person. Ønsker derfor å komme i kontakt med personer som har lyst å utvikle seg ved å skrive artikler på nett og bidra til framtidig vekst.

Konseptet går ut på å publisere bloggartikler om finans, aksjer, it, spill og diverse annet. Tanken bak er å publisere artikler i bloggformat slik at det blir en avslappet og uformell tone samtidig som det kan være lærerikt. Man skriver rett og slett om de tingene man liker og derfor er det en klar fordel at dette er ting du interesserer deg for. Det stilles ikke noen særlige krav annet enn at du skriver godt norsk og har noe erfaring med å skrive artikler på nett.

Nettstedet har vært oppe i 4-5 måneder og jeg har nå lyst å se hvor bra det kan bli. Foreløpig er det svært lite inntekt som genereres gjennom nettsiden, men på sikt kan reklameinntekter utgjøre en del, alt etter aktiviteten. Derfor kan jeg desverre ikke betale noe lønn per dags dato, men vi kan komme til enighet om hvordan vi gjør det om nettstedet skulle begynne å generere inntekter på sikt.

Om du synes dette hørtes ut som en spennende utfordring så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med meg på mail: kontakt@sky24.no. Forhåpentligvis klarer vi å få på plass et lite team som kan utveksle ideer og skrive gode artikler i en morsom innpakning.

Mvh M.R
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp