Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slette tråd?

Tonny Kluften

Administrator
Noen vil ha slettet denne tråden: https://www.webforumet.no/forum/kj-...-med-en-paypaloverf-ring-10dollar-gratis.html

Skal vi slette den? Og hvorfor? Det er nok advarsler der om at det kan være en scam.

Jeg for min del hater å slette tråder, det er et prinsipp. Trådene er en del av historien til WF og jeg liker ikke revisjonisme. Det blir litt det samme som at hvis alle sletter epostene sine etter å ha lest dem så mister vi masse historie for ettertiden.

Hvem vet hvordan det er om 1000 år, kanskje trengs det info om mulige PayPalsvindler :D
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Du må slette den Tonny, jeg blir så j#"¤"la frista til å slå til på det tilbudet hele tiden.

Du trenger ikke slette den, eneste grunnen til at den ligger på forsiden til forumet er at folk skriver nye svar i den tråden hele tiden ;) Enig med at det kan være greit å ha den der for historikkens skyld. Si at trådstarter der kommer med noen andre geniale tilbud senere, så er det greit å kunne søke opp hva han/hun har skrevet tidligere.
 

Tonny Kluften

Administrator
Tråden er stengt nå så den vil ikke dukke opp lenger.
Jag kan ikke suspendere ham, vi vet ikke om det er scam.
Jeg har selv lånt bort penger her på WF til useriøst gode rentebetingelser (10000 kr i rente på 1 mnd på et lån på 50000). Jeg fikk igjen pengene når jeg skulle. Det var ikke scam.
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Min mening er nå at tråden ikke skulle blitt slettet, og heller blitt stengt slik som du har gjort. Ellers ser jeg jo at det er brukt et ekte navn i nicket til denne personen, og jeg har vanskeligheter for og tro at mannen bak den tråden er over 40 slik som vi finner ved et googlesøk på navnet.

Derfor mener jeg egentlig at tråden burde vært stengt, mens brukernavnet burde vært endret.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg er, akkurat som deg, i mot sletting så lenge det ikke uskyldig skader noen. F.eks om noen lager en post hvor de går hardt ut mot noen, uten å ha et godt grunnlag for dette, så synes jeg det er riktig å slette. Eventuelt redigere ut all informasjon som kan identifisere noen.
 

picxx

Well-Known Member
Skjønner ærlig talt ikke hva folk mener er så farlig med den tråden?
Det er ikke oppgitt noen paypal adresse der slik at noen kan føre over penger.
Selv sendte jeg faktisk en pm til trådstarter hvor jeg tilbydde meg å overføre $12 uten å få noen svar på den.

Om man istedet for å slette eller stenge slike "mistenksomme" tråder legger til en ->Dette er muligens scam<- i trådstarters innlegg inntil man får avkreftet dette fra trådstarter er dette en mye bedre måte.

Personlig har jeg fått mye hjelp med overføringer her på webforumet, og også ytt økonomisk hjelp, så det å la tvilen komme tiltalte tilgode er en fin egenskap jeg synes man bør beholde her på webforumet.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Slutt å bruk alkohol som en unnskyldning for idioti!! Det at du er full er ingen unnskyldning for dine handlinger - heller tvert imot; ikke bare var du teit, du var faktisk så teit at du drakk deg fra sans og samling og var teit i tillegg. Det er ekstra-teit.

Forøvrig mener jeg tråder og innlegg bør slettes etter følgende nøkkel:
- åpenbar scam slettes
- useriøse jobb/partnerskapstråder

Resten får stå.
 

Fredrik

Medlem
Jeg har selv opplevd å bli moderert vekk (noe som var bra da innlegget mitt var idiotisk). Så slik sett fungerer det vel bra nå som vi har det. Det som dog kunne vært et poeng er jo at noen stenger tråden (feks) samt skriver at "tråden er stengt pga scam". Alternativt lagt inn den setningen å starten på tråd?
 
Topp