Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slutt på AdWords- og AdSense-henvisningsenheter i AdSense

picxx

Well-Known Member
Ser at det bare er "--& Text link ads" som er aktiv på toppen her ja.
Visste ikke engang at det var såpass å tjene på det jeg... :O
 

peterandrej

pensjonert moderator
Old news, men likevel, jeg har lyst til å minne om hva jeg sa i en annen tråd: "Jeg nekter å hoppe hver gang google sier hopp!"

Det blir sikkert masse poster om at dette er urettferdig, dårlig gjort av google, osv. Jaja, hva kan man si. De velger selv, google. Nå velger de oss som ikke i USA bort. Det er greit for meg. Det er deres program.

Det er ikke noe problem med dette, egentlig. Folk skal uansett (hvis de er smarte) ha spredd inntektene sine over flere annonsenettverk, så skaden bør være minimal.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Faktum er at jeg tjente noen hundrelapper i måneden på dette, men det er ikke all verdens. Jeg har henvist forholdsvis mange til programmet, spesielt før de la om til at folk bare måtte tjene $5 før man fikk provisjon. Da måtte folket tjene $100 i løpet av noen måneder for at henvisningen skulle "telle" og det var det nesten ingen av mine henvisninger som klarte. Likevel. Det har blitt litt inntekt av dette opp gjennom, men ikke all verden.

Jeg har fjernet annonsene for dette programmet for lenge siden, da de annonsene jeg har pr idag ga meg høyere inntekt, så jeg bruker det faktisk ikke pr idag. derfor: for meg spiller dette ingen rolle.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg ville bare si at jeg faktisk har tjent mer på å henvisninger til TextLink Ads og ikke minst Bidvertiser enn jeg har gjort med adsense og adwords henvisninger. Så for meg spiller dette ingen rolle.

Da synes jeg mer synd på Darren Rowse (problogger.net) som har referert en rundt 2000 eller hva det var for noe i måneden til programmet.. og han er fra australia..
 
Topp