Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slutten på web hosting?

xdex

Medlem
Den "slutten" har vi vel gradvis sett? Har fått med meg at flere mindre aktører har måtte slutte med driftingen, og skifte totalt fokus. Det vil nok "alltid" være ett markedet der ute, men at det blir betydelig mindre og mindre, er det jo ingen tvil om.

Jeg tror nok vi snart ser slutten på "alle" disse domene registrarene også, spesielt med tanke på når Google slippes løs i EU etc. Google er store nok, til å kunne presse priser, og "gjøre hva dem vil", og at dem i tillegg kan levere med gratis webhotell i fremtiden, er en selvfølge. Det er nok bare spørsmål om tid, og jeg tror vi snakker 2-3år.

Da vil kampen om VPS/Cloud hosting etc bli sterk, og her vil jeg si at amazon er overlegen!
 

Stoppet

Banned
Tror nok det er billigleverandører som one.com, bluehost, hostgator samt de små "useriøse" profittjegerne som vil falle først og bli erstattet av for eksempel Google. Det er her de store pengene ligger. De mer seriøse, spesialiserte og kundevennlige leverandørene tror jeg vil overleve.
 
Jeg bruker one.com og de er billige. Jeg hoster bloggene mine på one.com og merker så vidt regningene de sender meg. Husker ikke helt hva jeg betaler i året, men er omkring en 500-lapp for to domener på samme webhotellet.

Bloggene lager jeg i Wordpress og er veldig fornøyd. Gratis webhotell skulle jeg likt, men ville ikke blitt den store forskjellen for min del, ihvertfall ikke så lenge jeg klarer meg med 15 GB stort webhotell.
 
Topp