Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Solidhost.no og Magento

Teinlar

New Member
Jeg er i ferd med å velge host for en Magento nettbutikk. Vurderer å plassere den hos solidhost.no.

Da jeg undersøkte om de sidene som Solidhost referer til SolidHost - Referanser fortsatt er på deres server viste det seg at 3 av 5 er flyttet bort fra Solidhost. (Sjekket hvilken Tech-c Handle og navneserver sidene er registrert med hos Norid.)

En av magentobutikkene som Solidhost referer til skriver på hjemmesiden sin at butikken er levert av Trollweb.

Kan dette tyde på at jeg bør velge et annet webhotel for en magentobutikk? Fint om hotellet har cpanel, men ikke et must.
 

alterego

Medlem
Jeg har noen Magento nettbutikker hos Host1, fungerer fint, er rimelig og god/rask support/oppfølging.

Velger du Host1, bør du gi dem beskjed om at du skal sette opp Magento, da kan det bli satt opp på en server optimalisert for Magento.
 

alterego

Medlem
Fint men det var ikke noe svar på TS' spørsmål.

Bad hair day, Pong? :)

Det var et svar på spørsmålet om andre alternativer. Tenkte det kunne være greit for TS om annet alternativ fra noen andre som har erfaring med hosting av Magento. Domeneshop er for eksempel ubrukelig etter min erfaring. Og Syse, som fungerer bra, koster 10x mer enn Host1.

Kunne selvsagt skrevet spesifikt at Host1 har C-panel.
 
U

UglyKidJoe

Guest
Kan også anbefale Host1 for Magento (og til ellers også) da min Magento installasjon putrer og går som smurt der. Skader heller ikke at de har greie priser og brukerstøtte som har peiling på hva de driver med.
 

YngveB

Medlem
Vitenwahl kjører hos oss(trollweb). Det greie med Magento er at du kan velge leverandør så flytte om du er misfornøyd;) Lykke til! Anbefaler deg å sjekke ut om serveren støtter modulene(feks ioncube) dine. Stort sett der det går galt.
 
Topp