Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Solidhost sponser Webformet

Tonny Kluften

Administrator
Webformet.no har fått seg sponsor. Det er Solidhost (SolidHost) som sponser oss.

Endelig fikk Webforumet en forespørsel fra en web host som vi vet leverer kvalitet og som vi kan stå inne for kvaliteten på. Det er egentlig den eneste norske web hosten som jeg hadde lyst på som sponsor. Webforumet har sagt nei til sponsorforespørsler fra webtilbydere tidligere fordi kvaliteten på tjenestene deres enten ikke var kjent, var bra nok eller tilbudet passet rett og slett ikke. Det er flott at det kommer litt drahjelp nå.

Måten dere vil se at vi er sponset på er at det har kommet en underkategori som heter Solidhost.no og at det kommer et banner nederst på siden. Ikke noen store flashy greier, men forhåpentligvis nok til at besøkende og folk som er ute etter en web host tar en nærmere kikk på dem.
 

comichael

Medlem
Kan du si litt om hvem som står bak, referanser, hvorfor det er fordel å velge norsk host, hvorfor de skilller seg ut, fordeler for WF-medlemmer, operativsystem/programvare/CMS etc? Forstår jo utifra din korte omtale at dette er noen som leverer kvalitet, men hva er de egentlige fordelene her?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg har en managed dedikert hos Solidhost. Og grunnen til at jeg ble kunde hos dem var fordi jeg har hørt mye bra om dem, og fordi de faktisk går an å ringe til. Jeg har mange dumme spørsmål, og har behov for å få svar. Hos Solidhost får man svar.

Har absolutt ingenting å utsette på hverken service eller kvalitet hos Solidhost. Anbefales!
 

picxx

Well-Known Member
"Sponset av Mine matoppskrifter" står det i footeren på webforumet :D
 

tulling99

Medlem
Endelig fikk Webforumet en forespørsel fra en web host som vi vet leverer kvalitet og som vi kan stå inne for kvaliteten på. Det er egentlig den eneste norske web hosten som jeg hadde lyst på som sponsor. Webforumet har sagt nei til sponsorforespørsler fra webtilbydere tidligere fordi kvaliteten på tjenestene deres enten ikke var kjent, var bra nok eller tilbudet passet rett og slett ikke. Det er flott at det kommer litt drahjelp nå.

Så dette var grunnen til at du aldri svarte meg på min sponsorforespørsel til 1-rubel-hosting.ru ??? Jeg tok det for gitt at jeg fikk sponse webforumet og doblet til og med hastigheten på den gamle laptopen(serveren). Vet du hvor dyrt det er med dobbel isdn-linje nå til dags!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hva sponser Mine matoppskrifter? Lunch til meg hver Lørdag? :D

Ikke noe vondt og si om dette her. En bedre sponsor for Webforumet enn Solidhost skal men lete lenge etter. Selv har jeg hatt VPS hos dem i overkant av 12mnd, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er kjempefornøyd. Ingen nedetid, funker kjapt, og dersom det har vært problemer som attpåtil har vært min skyld har folka vært svært hyggelige og hjelpsomme med å finne feil. Er det noen som driver med hosting i Norge, og som samtidig vet hva de driver med så er det Solidhost.

Sånn ellers, jeg er jo kjent for dumme spørsmål, hva er meningen med denne tråden? Det kom jo aldri noen tråd når Mine matoppskrifter ble sponsor..
 
Topp