Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sorteringsverktøy

KFKF

Medlem
Postet her for en uke siden angående en forholdsvis enkel hjemmeside jeg skal bygge for et arkitektbureau. Jeg er rimelig nyfødt i web-kodingens verden og fikk noen gode tips i min forrige tråd.

Nå, en uke senere, har jeg fått bygget opp et enkelt skall med navigasjonslinker og bildecontainere. Hjemmesiden skal i all hovedsak spinne rundt billedgalleriet og i den forbindelse skulle jeg likt å få litt hjelp:

Alle prosjekt-tumbs presenteres på én side. Jeg vil gjerne at sorteringsmenyen jeg har laget ikke går til en ny side, men simpelhen fjerner alle tumbnails som ikke er aktuelle.

Eksempelvis: Tyve prosjekter hvorav fem er eneboliger. De er plassert tilfeldig i et grid på 4X5 ruter. Trykker man så på "eneboliger" forsvinner alle femten overflødige prosjekter og lar disse fem eneboligene stå igjen i sin opprinnelige posisjon. Jeg ønsker å gjøre det uten å gå til en ny html-side. Altså at bare galleri-området oppdateres og lar navigasjon og headliners så uberørt.

Antok at dette var noe for javascript, om det eventuelt er flash ber jeg mod flytte.

På forhånd takk.
 
Topp