Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spennende domener: kosthold og ernæring!

flippflopp

Medlem
Svært likvide, og spennende domener innen kosthold og ernæring. Her har du morgendagens gulldomener, og dagens affiliate-gullgruver som bare venter på noen til å kjøpe de! Kosthold og ernæring er en av de raskest voksende nisjene i Norge, og forbruket på produkter øker for hvert eneste år. Et ekstra pluss er det også i at forbrukerne av disse produktene allerede er vant til å handle produktene på nett. Samtlige er også EMD'er.

melkeprotein.com
erteprotein.com
lavendelolje.com
haileverolje.com
mandelolje.com
hvetekim.com
kokosolje.com
tranebær.com

Bud kan postes i tråden eller sendes på PM.
 

Bjørn

Domenespekulant
ikke helt mine type domener... har nok med de jeg har for tiden.. dessverre my friend... men lykke til :)
 

flippflopp

Medlem
Hvor finner jeg aff.program for mandelolje? ;)

Referanseprogram - Affiliate Program ― Urtesenteret
5% provisjon, har produkter med mandelolje

Nytt program: Proteinfabrikken
12% provisjon, har produkter med mandelolje

Så finnes det MASSEVIS av engelskspråklige, om man vil. For eksempel Amazon, hvor flere av topp 100 produktene inneholder mandelolje, eller har det som en hovedkomponent.

Jeg ser for meg at man kan bygge opp mini-siter med disse nøkkelordene, sette de i et nettverk, og dra synergieffektene av dette. Totalt eksakt søkevolum her, burde jo tilsi en ganske grei månedlig inntekt - allerede. Tar man også inn i regnestykket at norske kosttilskuddmarkedet er underutviklet per dags dato, men i sterk vekst, er dette penger som venter på å bli trykket.

Åpen for en grei pakkeløsning imidlertid. Tar du alle, Dag, skal jeg gi deg SPOTTPRIS!
 

NilsF

Medlem
Totalt eksakt søkevolum her, burde jo tilsi en ganske grei månedlig inntekt - allerede. Tar man også inn i regnestykket at norske kosttilskuddmarkedet er underutviklet per dags dato, men i sterk vekst, er dette penger som venter på å bli trykket.

Hvordan kan du si det om ord som knapt er søkt på i det hele tatt? Og alle domenene var ledige inntil du registrerte de i går, noe som også sier sitt om laber interesse for disse søkeordene. Nedenfor gjengir jeg antall lokale søk per måned ifølge Google:

melkeprotein: 1 000
erteprotein: 91
lavendelolje: 880
haileverolje: 28
mandelolje: 480
hvetekim: 210
kokosolje: 1 300
tranebær: 2 400

For øvrig er alle ordene ledige som .no-domener, bortsett fra kokosolje.no.
 
Sist redigert:

flippflopp

Medlem
Hvordan kan du si det om ord som knapt er søkt på i det hele tatt? Og alle domenene var ledige inntil du registrerte de i går, noe som også sier sitt om laber interesse for disse søkeordene. Nedenfor gjengir jeg antall lokale søk per måned ifølge Google:

melkeprotein: 1 000
erteprotein: 91
lavendelolje: 880
haileverolje: 28
mandelolje: 480
hvetekim: 210
kokosolje: 1 300
tranebær: 2 400

For øvrig er alle ordene ledige som .no-domener, bortsett fra kokosolje.no.

.NO er ikke nødvendigvis bedre enn .COM Og dessuten har disse stort utviklingspotensiale.
 
Topp