Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spesifiserte email adresser. Hvor?

OldHP

Medlem
Noen som vet hvor jeg kan finne spesifiserte email adresser for ulike kategorier f.eks AIDS eller kjønnssykdommer?
 

Kassimaja

Geocacher
Hva tenker du på? epost adresser til alle som har AIDS eller herpes?
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Sånt håper jeg virkelig at du må være hemningsløst hardcore hacker for å klare å finne (med andre ord håper jeg at du ikke klarer å finne noen slik liste). Derimot - hvis det er noe personer i slike grupper kan ha interesse av, så kan det jo hende at du kan finne en interesseorganisasjon du kan ta kontakt med, som kan videresende hvis de syns det virker nyttig, evt om du kan kjøpe en annonse hos dem
 

n0stra

Medlem
Hmm må si jeg blir veldig forvirret og skeptisk når jeg leser trådstarers innlegg og spørsmål. Hva er det egentlig du tenker på? Kaller du personer som har dødelige sykdommer og personer som har fått VD for "kategorier" ?

I beste fall klarer jeg å se for meg at du har et produkt eller tjeneste å selge inn som retter seg mot disse, og et annet ord som da faller inn i hodet mitt er "hearse chasers".

Folk som får kjønnssykdommer er gjerne helt vanlige gjennomsnittspersoner med vidt varierende bakgrunn og alder så å sikte seg inn mot disse er nok ekstremt vanskelig. Det kan man jo se på reklamekampanjene for diverse kremer og kurer som vises på vanlig tv i usa.
 

OldHP

Medlem
Hmm må si jeg blir veldig forvirret og skeptisk når jeg leser trådstarers innlegg og spørsmål. Hva er det egentlig du tenker på? Kaller du personer som har dødelige sykdommer og personer som har fått VD for "kategorier" ?

Mente det ikke på noen negativ måte..

"hearse chasers"... hva betyr det?
 

quicktech

Medlem
Hehe, hvis jeg skulle fått en kjønnssykdom hadde jeg nok gått til legen min for å bli frisk og fortalt det til MINIMALT med personer. Jeg hadde hvertfall aldri i verden lagt fra meg e-post adressen min noe sted som kunne knytte meg til kjønnssykdommen. Dette er jo tross alt litt skam/tabu belagt, det er ikke akkurat sånn at folk deler på facebook at de har aids...
 
Topp