Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Spillhost, trenger noen til å se på siden

chrisern

Medlem
Hei.

Har nettopp hatt en som har korrektur lest siden våres og rettet alle skrive feil, (håper jeg)
Kan ikke si vi har mere trafikk på siden etter skrivefeil ble rettet.
ikke økt salg heler. hva kan være feil at siden ikke trekker kunder.

takker for tilbakemeldinger

spillhost.no
 

Altberger

Medlem
Nettsiden var både fin og oversiktlig men er det stort nok marked i kun Norge? Kan du konkurrere på pris og kvalitet også i Sverige og Danmark?

Når det kommer til SEO så er et godt tips å opprette landingssider. Dvs en underside som kun skal rangere på ett bestemt søkeord/frase, som for eks "Brukt motor"
Landingside; http://team68.no/brukt-motor

Oppretter du flere slike landingssider, på alle språk, så tror jeg du med litt tid vil oppleve økt trafikk. Er det et nytt nettsted så må du ha tålmodighet før du ser resultater. 6 måneder er ikke uvanlig.

Har du utført særlig med lenkebygging?
 

chrisern

Medlem
Hei.

Takk for positiv tilbakemelding ;)

Bruker Google adwords med forskjellige søke ord.

Spillhost har vært oppe ett par år nå. Men pga mye skrivefeil så ble vi sett på som uproffe.

Nettsiden er vaska for skrivefeil (håper jeg ihvertfall)

Det er ett vanskelig marked ja. Så burde satse litt på utland også. Evt fått siden på engelsk også.

Lenkebygging har jeg ikke vært borti. Kan du forklare ?

Takker
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har nettopp hatt en som har korrektur lest siden våres og rettet alle skrive feil, (håper jeg)
Kan ikke si vi har mere trafikk på siden etter skrivefeil ble rettet.
ikke økt salg heler. hva kan være feil at siden ikke trekker kunder.

Korrekturleste tekster bidrar ikke i seg selv til økt trafikk, men det bidrar til å gi nettsiden og tjenesten du tilbyr et mer seriøst inntrykk.

Bruker Google adwords med forskjellige søke ord.

Spillhost har vært oppe ett par år nå. Men pga mye skrivefeil så ble vi sett på som uproffe.

Nettsiden er vaska for skrivefeil (håper jeg ihvertfall)

Er Adwords-annonsene vasket for skrivefeil?

En annen idé kan være å legge inn en blogg (kanskje andre allerede har foreslått dette?) og blogge jevnlig om det du tilbyr, rett og slett for å øke trafikken til siden din. Men bevares, da er du avhengig av å få noen til å korrekturlese, fordi du dessverre ser ut til å ha rettskrivings- og grammatikkfeil i stort sett hver eneste setning. Ja, det er faktisk viktig å ha mest mulig korrekt språk for å selge noe.
 
Topp