Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sponsing av bloggere - strategi?

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Jeg har i lengre tid prøvd meg på sponsing av bloggere (rundt 100 stk) for å få omtaler om produktene mine + innlenker til butikken min og dermed mer trafikk. Det har fungert sånn passe. Det jeg lurer på nå er: hva vil lønne seg best for meg videre:

- kjøre en runde til med de samme bloggerere og be de til å skrive en artikkel til.

- eller isteden lete etter nye bloggere til å skrive innlegg om oss?

Finnes det en fasit på hva som vil lønne seg best for meg (jeg deler ut gavekort pr godkjente innlegg)
 

Tony J

Alle skal få
Dersom du har noe mulighet til å hente ut noe statestikk som viser hvor mye klikk/visninger hver enkelt blogger har klart å skape så kunne du for eksempel beholdt de som skiller seg ut i toppen og prøve ut nye bloggere for de andre. Da får du beholdt kvalitet samtidig som du sparer mye tid på å lete etter nye bloggere.

Mvh Tony
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Dersom du har noe mulighet til å hente ut noe statestikk som viser hvor mye klikk/visninger hver enkelt blogger har klart å skape så kunne du for eksempel beholdt de som skiller seg ut i toppen og prøve ut nye bloggere for de andre. Da får du beholdt kvalitet samtidig som du sparer mye tid på å lete etter nye bloggere.

Mvh Tony

Mulig jeg kan prøve meg på noe sånn ja.
 
Topp