Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sponsor medlemskap

Dre_C

Medlem
Jeg ser at man kan betale 30 eurpo for å få et sponsormedlemskap. Hvilke retigheter e det man da får tilgang på?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Foreløbig ingenting spesielt! Du kan ha litt mer utfyllende signatur og får tilgang til en privat kategori med meget lite aktivitet. Det er igrunn bare for å sponse forumet, ingenting annet.

Vi kommer med flere funksjoner etterhvert (jobber smått med å utvikle forskjellige webmaster verktøy), men siden dette så langt er et non-profit prosjekt er det begrenset hvor mye tid jeg har tid til å sette av.
 

Dre_C

Medlem
Takk for rask svar.
Jeg har ikke vært så mye borti denne funksjonen tidligere, i alle fall ike knyttet opp mot Paypal. Ikke så dum ide egentlig.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vi er som sagt et ganske ferskt forum. Gidder ikke tilby eposter og slikt (hvem er nå interessert i en @webforumet.no adresse uansett?).

Jeg har utviklet et SERP verktøy, et hjelpeverktøy til lenkebygging og jobber nå med et verktøy som holder god oversikt over nøkkelordene du jobber med mot nettsiden din! Dem krever både tid og mye ressurser av Webforumet, så kommer ikke til å tilby disse til andre enn sponsorene.. Men dette er enda ei stund fram i tid :]
 
Topp