Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Større nettsted vurderes solgt

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørnar

Gründer
Hei,

Jeg har et nettsted som har vært i drift ca 12 mnd. Domenet er noe eldre.

Nettsiden må anses som 40% ferdig. Ved ev. salg vil det være 100% i henhold til en oppgaveliste jeg har liggende.

Statistikk fåes på forespørsel, men ligger jevnt over 30k sidevisninger pr mnd.

Inntekter ligger på ca 2k i AdSense pr mnd, pluss noen tusen i linker og andre annonser. Selger du annonser selv, vil du lett klare det mangedobbelte.

Bygget på WordPress - relativt enkel administrasjon, men må påregne en time eller to i måneden i oppgradering. (det er flere WordPress-installasjoner)

Serverutgifter er ca 800 pr mnd, da nettsiden krever litt ressurser. Det skal ikke være nødvendig med flere oppgraderinger selv med 100% ferdig nettside.

Høy prisklasse, da siden selges med et enormt potensiale.

Kun seriøse henvendelser. Detaljer fås på PM, men har du ikke tenkt å bruke over 200k på dette, er det liten vits å spørre etter informasjon.

Detaljer om statistikk, inntjening og hva som gjenstår fås ved PM.

Mvh;
Bjørnar
 

Bjørnar

Gründer
Har fått inn to interessenter som har fått informasjonen som er etterspørt.

Antall besøkende, ikke sidevisninger, lå på 19.000 både i juni og juli, som er noen trege måneder.

Google Webmaster Tools forteller meg om 3 733 725 indekserte nettadresser, snaue fire millioner.

Det er ikke gjort offsite-SEO overhodet - ingen linker inn - null nada zip.

Og ja, siden er på norsk og .no-domene.
 
Sist redigert:

Bjørnar

Gründer
Hei,

Har hatt en liten miniferie, så har ikke fått svart på de siste PM'ene før nå.

Nå skal alle være besvart :)

Med hilsen

Bjørnar
 

Bjørnar

Gründer
Får noen henvendelser innimellom på denne, og har også fått bud.

Det er ikke ønskelig å selge denne nettsiden lengre, så det er ikke hensikt å sende flere henvendelser.

Tråd kan stenges.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp