Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Star Tour utbetaling

Joakim@TD

Medlem
Dette må dere bare skjerpe inn. Av mine ca 6k akkurat nå er ca 4 k ubetalt av kundene, og nesten halvparten av det står med rød skrift-fristen er overksredet med fra 3 dager til 13 mnd. Det inkluderer faktisk TD selv forøvrig

Helt enig, det er innført bedre rutiner på oppfølgning ved. feks. oppgradering av systemer, samt mer manuel fokus av konsulentene ganske nylig for å få bukt på problemet.

Det kan jo nevnes at det er umulig å vite når våre annonsører velger å betale, men oppfølgingen må og skal bli bedre. Vi ønsker f.eks å ha så mange som mulig av våre annonsører på prepayment, men da har man også problemet med at programmet blir skjult hvis de ikke fyller på kontoen sin hos oss. Så naturlignok vil vi uansett få et problem om kunden ikke betaler.

Men vi er som nevnt klar over problemet, og vi er på ballen.



Vedr. StarTour så ser det ut til at noe er utelatt fra faktureringen, siden kunden har som nevnt betalt alle fakturaene sine. Så her ser det ut til at det er en feil fra vår side, og finansavdelingen i Sverige er blitt involvert for å rede ut problemet.

Mvh Joakim
 
S

Slettet

Guest
Jeg har også en betaling fra Star Tour som det står under "Transaksjoner ennå ikke faktuert til klienter"

Tid får jeg denne?
 

Joakim@TD

Medlem
Hei folkens,

Da har jeg litt mer informasjon vedrørende Star Tour.

Det har blitt utelatt å fakturere for de to siste månedene, som jeg dessverre ikke har noen god forklaring på, det ble rett og slett ikke plukket opp siden dette skal skje automatisk.

Dette byr ikke på større problemer enn at disse nå faktureres, og om alt går som det skal - vil det betales ut ved neste(januar) utbetaling.

Jeg vil takke for at dere gjorde oss oppmerksomme på dette, og vil igjen beklage at dette har forekommet.

Mvh Joakim Sand
 

Joakim@TD

Medlem
Nå har Star Tour stått med rødt i 10 dager. Er det sjans for at det blir betalt før den 21.02?

Denne casen har vært vanskelig, grunnet et bytte av mediebyrå i perioden hvor fakturaen har bygget seg opp. Men vi har fått bekreftelse på at alt er i orden nå, og fakturaer er splittet opp korrekt.

Så tilbakemeldingen fra alle parter, altså mediebyrå og kunde er at dette blir betalt så fort den ligger inne i deres systemer - og vi har sendt faktura før nyttår - så dette burde ikke drøye lenge.

Men vi er på ballen i den grad vi kan, og kan ikke gjøre annet enn å beklage tiden dette har tatt.
 

metallian

Medlem
Jo, men dette gjelder jo ikke akkurat bare StarTour. Prdd har jeg ca 6000 på regnskapet hos dere, men ser jeg nærmere etter er det ca 5600 av disse som enten ikke er betalt innen fristen-eller tilhører annonsører med utestående regninger fra før, fordelt på 5 forskjellige annonsører.
 
Topp