Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stengt Adsensekonto?

De stengte kontoen pga. ugyldig klikkaktivitet som var registrert èn av dagene iløpet av året, og alle pengene ble tilbakebetalt til "de berørte annonsørene". Og klagebrevet mitt som jeg sendte på både engelsk og norsk ble selvfølgelig aldri besvart. Forbanna irriterende å ha reklamert gratis i ett år på siden min med stygge tekstannonser.
 

clinton4

Medlem
Har de egentlig lov til å bare stenge kontoer slik og la være å utbetale? Jeg mener, hvis disse ugyldige klikkenen kom fra en IP adresse som også var brukt til å logge inn på den aktuelle adsense kontoen, så er jeg enig. Men hvis ikke så høres det ikke lovlig ut.
 

pleb

Medlem
Jo men google betaler jo ved passerte 600kr, så med mindre man tjener mer enn det etter forrige utebetaling (som STBAB) så er vel det maks tap?

Tenkte det samme da jeg spurte spørsmålet, men det finnes visst en funksjon som gjør at du kan holde igjen penger hos Google (som jo ikke er en veldig god idè akkurat...), og da kan du tape alle pengene du har spart opp i ubegrenset lang tid.
 

allegretto

Medlem
Jeg har minimal troverdighet til Google Adsense etter at jeg fikk sperret min konto. Og desverre, support hos google eksisterer ikke, kun automatisk utsendte e-post.
 
Ja, jeg har i ettertid lest om mange som har opplevd det samme med Adsense. Klikkene var ikke fra min pc heller. Jeg vet hva og hvem som har resultert i at min konto ble stengt (en litt uvitende lillebror av meg) og jeg har forståelse for at de stengte kontoen min, men jeg har på ingen måte forståelse for att alt man har tjent iløpet av ett år skal tilbakebetales, når klikkene ble registrert på èn dag. Og som du sier over, det er umulig å kontakte google og få noe svar.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Hadde ikke Google vært så store som de er, kunne de ikke bare ignorert folk på denne måten. Men det er vel ikke så mange som er interessert i å få de på nakken, siden de tross alt har mye makt når de er så store som de er med søkemotoren sin.

Men det er jo rett og slett helt ufattelig at et så stort firma kan ha så ubrukelig kundeservice og velge å bare ignorere kunder på denne måten. Har selv vært i telefonkontakt med Google`s sjef i Norge, men han kunne ikke gjøre noe som helst med det han heller da jeg la frem min sak. Han hadde ingen myndighet til å kunne åpne kontoer eller i det hele tatt ta saken videre til Google`s USA-avdeling.

Kjedelig, for hvis du vil fjerne Adsense fra en konkurrerende blogg f.eks, er det bare å gå bananas et par dager så får de kontoen stengt de også...
 
Topp