Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stjerne-eksempel på hvordan miste adsensekontoen sin

Gaasehud

Medlem
Men hvis han har hatt den så lenge som Caper sier virker jo det som om det går greit med MFA-sider, da. :p Tror dere han tjener mye på dette her?
 

picxx

Well-Known Member
Kan ellers opplyse om at man nok ikke får stengt kontoen sin for å ha en MFA-side. Derimot kan de bestemme at klikk FRA DET DOMENET blir betalt med 0,00 kroner. Det er en langt mer vanlig reaksjon når det gjelder MFA-sider uten egentlig innhold.

Det er jo virkelig en flott policy :D
Regner med at de som har kjøpt disse klikkene via adwords også får de gratis da ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
You wish ;)

Det går nok inn på bunnlinjen til Google, gitt.

Mvh
Bjørn Jarle

Er du helt 110% sikker på det? Jeg er bombesikker på at jeg ett eller annet sted leste en eller annen gang at kroner i slike tilfeller vil bli kreditert tilbake til annonsør... Mener det kan ha vært når jeg startet med Adwords.. :confused:
 

Bjrl

Medlem
Nei, jeg er ikke absolutt sikker på det. Men det er jo ikke "jukse-klikking" det er snakk om her. Det er klikk fra reelle mennesker fra siter som normalt sett ikke burde vært i Google-nettverket p.g.a. Googles kvalitetskrav til nettstedene som det er Adsense på.

Så da opplever jeg i grunn at Google har levert en reell kunde fra sitt nettverk til annonsøren, og derfor kan ha god moralsk grunn til å beholde pengene. Mens nettstedet har brutt med regelverket overfor Google, og dermed kan take seg selv for at det ikke får penger.

Men helt sikker er jeg ikke på at Google tar dette selv.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp