Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Stor forskjell på poster med og uten bilde

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg bruker facebook ganske aktivt om dagen i forbindelse med at jeg har åpnet fotostudio i byen jeg bor i. I denne sammenheng ser jeg virkelig effekten av poster med og uten bilder, og forsåvidt poster med link og bilde.

Jeg når utrolig mange flere organisk med et bilde på posten enn uten bilde. Og, det på ganske kort tid. Første post uten bilde har nådd 74 personer på 3 timer, mens post med bilde har nådd 156 på 1 time.

Jeg har foreløpig ikke mer enn 271 "likes" på siden min, noe jeg forsåvidt er fornøyd med så langt. Jeg har forøvrig fått 90% av mine kunder til butikken gjennom facebook fra jeg startet opp i oktober.
Når jeg kjørte annonsekampanjer før jul ga det alltid avkastning på facebook. Annonsen i avisen før jul ga null, og da mener jeg null!!!

Så det er ingen tvil om at nett, sosiale medier og god gammeldags geriljamarkedsføring er veien jeg skal gå for å skaffe kunder. I tillegg til oppsøkende virksomhet for å få bedriftsfotografering etc.

Hvilke erfaringer har du gjort deg i forhold til bruk av sosiale medier i markedsføringssammenheng?

Hvilke sosiale medier ville du brukt for å fremme en fotograf/fotostudio? Og, med hvilke midler....?
 
Topp