Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Storbyguiden.no

looper

Medlem
Hei.
Har nå over tid prøvd å finne ut hva jeg skal gjøre med denne siden, den ble hacket over nyttår da den faktisk begynte å ligne noe. Domeneshop stengte siden og motivasjonen min har falt deretter, i tillegg til at jeg har mer enn nok å bruke tiden min på. Jeg har tidligere i forumet prøvd å finne en samarbeidspartner, men dette har ikke lykkes. Derfor vil jeg nå se ann interessen for å selge domene.

Domene har en god og lang historie tilbake til da TDC Directories eide det og Telenor. Planen min var en katalog som lignet på Yelp, men med litt andre funksjoner.

Det du kan få er:
-Et domene
-En logo som er profesjonelt utarbeidet
-En Facebook side med svært få likes
-En twitter profil med svært få følgere
-En tidlig backup av hele siden som den var inkludert oversettelse (noen oversettelser mangler). Det har også vært en del oppdateringer fra Templatic sin side som bør gjøres. Innlogging til Templatic følger med i prisen. Har dog ikke fornyet denne men lisensen til themet og oppdateringer ligger der, man kan kjøpe seg opp igjen til full tilgang ved å betale 30 dollars (disse kan jeg evt dekke).
-Det ligger noen listinger inne i systemet vil jeg tro for Oslo

Men så til prisen. Det er ikke noe suksessfult prosjekt for meg selv, jeg har tapt penger på det. Sånn er det bare, sikkert flere her på forumet som har gjort det tidligere. "You win some,you lose some". Men her kan du få mye for en billig penge. Jeg selger nødig for under 6000,- men jeg vil vurdere alle bud.

Jeg pleier å ta bud i tråden men her ber jeg de som er interessert i å kontakte meg på PM så kan vi ta en diskusjon videre.
 
Topp