Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Straks igang med min drøm!

scandizoo

New Member
Da har jeg etter over 15 år i tenkeboksen funnet ut at jeg vil prøve noe nytt, Er faktisk MØKK lei av min 9 til 4 jobb og er lei av daglig bilkø ( sitter i bil aldri mindre enn 2 timer daglig)


Ideen min er nok noen år gammel og jeg er langt fra alene om å selge de produktene som jeg brenner for selv. Men jeg har ett stort kontaktnett og stor bekjentskapskrets i min "bransje" samt ett ord på meg om å være en som kan det jeg driver med innen min bransje! (uffda dette hørtes pompøst ut)

Men jeg kan ikke veldig mye om nettbutikker og vil prøve meg som butikkeier i cyberspace!

Jeg vurdere pr idag visma avendo nettbutikk, men hvilke andre er relativt rett ut av boksen å anbefale? Kravene jeg stiller er ikke allverden men det bør være gode betalingsløsninger og enkle verktøy for å beregne frakt og lignende. Mitt domene er hos one.com med de begrensninger det eventulet måtte ha.
 

picxx

Well-Known Member
mystore.no m.fl. tilbyr nettbutikkløsninger som er middels til gode.
Du kan selv sette opp en butikk "gratis" med litt kunnskap, eller leie inn en sivilingeniør som tar 2000 kroner timen for å sette opp noe ræl.
U2U

Synes grunnen til at du skulle lykkes faktisk er 95% bedre enn alle som har funnet opp hjulet på nytt.
Selg klær, mat eller dasspapir og du trenger ikke stort annet enn nettverket og selgerinnstinkt. Du må bare karre deg inn på et allerede trangt marked.

Og ja... lykke til videre :D
 

Tonny Kluften

Administrator
Visma og tilhørende selskaper har tidl. vært dyre og ikke så bra. Hvordan de er nå vet jeg ikke.

Mystore og lignende ferdigløsninger gjør det veldig enkelt å komme i gang hvis du ikke har peiling på å sette opp nettbutikk selv.
Hvis du har et budsjett på 25000+ til oppstart av nettbutikkløsning kan det være greit å ikke bruke en ferdigløsning, men få spesiallaget noe til deg, akkurat slik du vil ha det.

Det er ikke noen begrensninger hvor du har domenet.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå er vel Mamut/Visma det samme, og da er det vel kanskje bedre å forsøke å finne andre løsninger...

Det er nok flere her inne og utenfor dette forumet som fort kan sette opp en wordpressløsning med tilhørende nettbutikk for deg uten at det koster deg en hel bondegård.

Hvis du skal inn på netthandel og bruke dine fordeler med kunnskap, så er det viktig at du legger en god strategi på hvordan du skal få formidlet dette til både nye og eksisterende kunder.
Det to vidt forskjellige ting å stå ansikt til ansikt med noen, og det å formidle via skjerm.

Flott at du endelig har tatt steget etter så mange år..... lykke til!
 

scandizoo

New Member
takker for innspill på dette! Jeg sjekker opp Mystore nøyere, ser det er veldig mange som benytter denne her inne.
 

scandizoo

New Member
Dette er ikke lett...
har nå sett på mystoreløsningen, visma avendo og Wordpress/woocomerce og ingen er sånn jeg vil ha det. En løsning jeg er helt sikker på at jeg ikke kommer til å velge er nok wordpress/woocommerce...( kjenner jeg blir irritert av unødige looper med samme arbeide to steder) Men jeg har kommet meg igang på ett vis med en enklere løsning en jeg i utgangspunktet tenkte meg. Gleder meg skikkelig til 01.06.2013 da er jeg i hvertfall igang med min nye webbutikk/ pluss fast utsalgssted!
 
Topp