Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Subsys

Bjørnar

Gründer
ja. men nå virker ikke epost eller nett. har aldri skjedd før. jeg tror jeg har et telefonnummer på en eller annen gammel mobil - jeg skal sjekke!

edit: sendte deg en pm.
 
U

Uregistrert

Guest
Dette har nok skjedd før, men det er heldigvis ikke ofte det skjer (har brukt dem i mange år).
 
Nedetid hos Subsys (som har kommet og gått de siste ti timene) skyldes problemer med nettleverandøren deres (fra twitter.com/subsys: Vår nettleverandør TDC har store nettverksproblemer. Alle servere er utilgjengelig. De jobber med saken og vi er snart på lufta igjen.). Tilfeldig at dette skjedde bare timer etter at jeg skrev et innlegg om hvor fornøyd jeg var med Subsys? :) Uansett, det jobbes med saken og har til og med vært oppe i korte perioder, så alt er nok på plass før vi vet ordet av det.

Jeg har aldri hatt store problemer med Subsys og er svært fornøyd med dem. Support er som regel rask og alltid hjelpsom. Jeg har med jevne mellomrom hatt overforbruk av trafikk, og aldri blitt fakturert ekstra for det. Jeg har i perioder hatt svært amatørmessig PHP-kode som har sinket hele serveren kraftig (dersom det er noen andre på server8 her er det nok delvis min skyld at den har hatt en del problemer det siste året), og i stedet for å bli kastet ut har jeg fått tips om hva jeg kan gjøre for å bedre koden min. Litt nedetid har det vært, men ikke så mye at jeg har irritert meg nevneverdig over det.

Jeg har fire-fem webhotell og en rekke domenenavn, og alle har jeg valgt å registrere hos Subsys (med unntak av to domenenavn med TLD som Subsys ikke støtter). Har ikke angret et sekund på det.

EDIT: Teksten som lå ute på Driftsmeldinger før sidene forsvant igjen var:
Vår nettleverandør har dessverre hatt store problemer med nettverket i natt og i dag tidlig. En bridge hadde tatt kvelden. Det har ført til at alle servere har vært utilgjengelig siden ca klokka 01:00 i natt. Dette er dessverre ting som er utenfor vår kontroll.
 
Sist redigert:
Topp