Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Svensk webbdesign

svenskwebdesign

New Member
Vi är ett svenskt företag med 7 års erfarenhet av webbdesign och två veckors erfarenhet av norrmän. Vi har upptäckt en win-win situation. Norge är ett dyrt land för oss, Sverige är ett billigt för er. Vi insåg då att om vi säljer hemsidor till norrmän, kommer ni tycka att vi är billiga och vi kommer att tycka att vi får bra betalt. Vi erbjuder nu alltså webbdesign till norska företag, som vill ha lika hög kvalité som norska webbdesigners, men till ett mycket billigare pris. Detta är en kjempebra chans, missa den inte!

Behöver ert företag en hemsida, tveka inte gå in på

http://www.lefthandedwebdesign.com/norge

eller mejla

viktor@lefthandedwebdesign.com

Vi talar svenska och engelska, samt förstår skriven och talad norska.
 
Sist redigert:

svenskwebdesign

New Member
Priset jag tog för Claesson and Partners (ej publicerad än, därför ligger den för närvarande på min server, tycker ni den ser färglös och tråkig ut är det för att det är på begäran av kunden) var 8000 svenska kr d.v.s 6700 norska kronor.

Därefter tillkommer en årsavgift på ca 450 NOK där domän, webbserver, CMS och mejlsystem ingår...

Portföljen är ej stor eftersom jag under de 7 år jag hållit på med webdesign oftast använt det i privat syfte, men nu har jag tagit ett steg längre och erbjuder mina tjänster "offentligt"

Därför har jag inte jättestor erfarenhet av att hantera kunder, men har stor erfarenhet av stilren webbdesign (självklart sökmotoroptimerad) och webbutveckling.
 
Topp