Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Synlig link men uten treff.

OldHP

Medlem
Siden min vises på søkeordene jeg har optimisert den for både 1. og 2. plass på google og yahoo men ingen besøker siden selv om den har en god del søk per mnd. Søker jeg på link:sidenmin.com så får jeg ingenting opp men søker jeg på søkeordene så kommer siden opp. Kan det så være at den egentlig ikke har blitt indeksert? Men hvorfor kommer den da opp da jeg søker etter den via søkeordene? Sandboxen er den neppe i siden jeg finner den ved hjelp av søkeord. Tar det tid for søkemotorer å oppdatere alle servene sine med siden min sånn at hos noen så vises siden men hos andre så gjør den ikke? Eller er kildene mine (google adwords) helt på tryne da jeg valgte å finne domene og nisje med populære søkeord?

Skjønner ikke. :confused:
 

OldHP

Medlem
OK.

Takk for den, der hadde jeg 5 html filer indeksert. Men hvordan forklarer du at jeg er på topp på populære søkeord men får ingen treff? Siden er helt ny og vært synlig på yahoo og google i 1-2 dager nå. Kan det være server lagging?
 

Tonny Kluften

Administrator
(**** osv. er forskjellige varianter av domenenavnet, ordrekkefølger.)

***** ***** **** har 27,100 søk på Google pr mnd.
**** ***** ****** har 8,100 søk på Google pr mnd.
**** ***** ****** har bare 1,000 søk på Google pr mnd. Dette er også navnet på siten din.

Du må jobbe for å ranke på de to første.

Det første du må gjøre er å sørge for at det er en tekstlink på hver eneste side som heter "navnet på siden din". Nå linker du kun med bilde og på undersidene virker ikke bildelinken engang.

Det er mange ting du kan gjøre, men start med det.
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Hei Tonny

Fra å ligge på rundt 5ende side (mao 50plass) på google ligger jeg nå på 3 og andre side (20-30 plass). Jeg bruker et program linket fra iktnytt.no som jeg syns fungerer greit i forhold til å vite hvor bra man har optimisert siden. Har 94/96 poeng av 100 mulige på alle de søkeordene som er populære og regner med at jeg ikke trenger mer optimisering på selve siden. Du kan finne programmet her:

Search engine preparation and optimization by web-Inspect

Hva syns du om det programmet ovenfor?

Linkbytte, blogg (om jeg tørr) og reklame i begynnelsen før siden kommer på 1-3 plass på adwords er hva jeg har tenkt meg. Om du anbefaler noe i tillegg setter jeg selvfølgelig stor pris på det. Det virker som det er meget vanskelig å få film review sider til å gidde å linke til meg. :(
 

Fredrik

Medlem
Jo jeg har også brukt det programmet som en liten sjekkliste etter at SEO jobben var utført. Jeg mangler dog en del funksjoner i programmet som gjerne kunne vært der. Noen som gidder å ta jobben med å utvikle "Ultimate SEO inspector extreme 2000"?
 
Topp