Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tabell i Wordpress

Altberger

Medlem

zapotek

Medlem
Går da fint å kline koden for den aktuelle tabellene rett inn i editoren? Trenger ikke noe eget plugin for det. (så lenge du har editoren i HTML modus).
 

Altberger

Medlem
Går da fint å kline koden for den aktuelle tabellene rett inn i editoren? Trenger ikke noe eget plugin for det. (så lenge du har editoren i HTML modus).

hvilken kode og hvor skal jeg lime den da?

<strong>1. Lentil Soup </strong> 49,-
Indiske linser i hvitløk, ingefær og krydder

<strong>2. Mulligatawny Soup</strong> 49,-
Krydret linsesuppe

<strong>3. Chicken Soup</strong> 59,-
Lett krydret kyllingsuppe

<strong>4. Onion Bhaji </strong> 55,-
Grovhakket løk innbakt i en deig av kikertmel og krydder

<strong>5. Paneer Pakora </strong> 59,-
Hjemmelaget ost innbakt i linsemel

<strong>6. Kongereker </strong> 85,-
Friterte kongereker innbakt i linsemel, hvitløk og krydder

<strong>7. Malai Tikka</strong> 75,-
Kyllingfilét marinert i fløte, hvitløk, mildt krydder og cashewnøtter

<strong>8. Seek Kebab </strong> 69,-
Finhakket lammekjøtt, grillet i tandoor, servert med salat og raita

Den koden j forsøkte fungerte uansett ikke :eek:
Målet er en helt enkel tabell med 2 celler i bredden (100 % bred) og x-antall nedover - alt fra 1 til 10. Kantstørrelse 0.
 

zapotek

Medlem
Altberger, det der er ikke en tabell.

Målet er en helt enkel tabell med 2 celler i bredden (100 % bred) og x-antall nedover - alt fra 1 til 10. Kantstørrelse 0.

Dette er koden for det du spør om:

<table width="100%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td>Celle 1</td>
<td>Celle 2</td>
</tr>
</table>

Tonny, så lenge du ikke bruker <p> taggen i tabellen så legger ikke Wordpress til noen uønskede <p> tagger heller.

Enkel oppskrift: lag ferdig tabellen i notepad. Klipp og lim hele sullamittet inn i Wordpressposten din.
 

picxx

Well-Known Member
Tonny, så lenge du ikke bruker <p> taggen i tabellen så legger ikke Wordpress til noen uønskede <p> tagger heller.

Wp legger til masse uønsket kode om du limer html rett inn i posten, slik at du må renske koden for hver gang du skal oppdatere posten. (Ja, i html modus).
Mulig dette er blitt bedre på de siste oppdateringene, men ikke så lenge siden jeg hadde problemer med dette og måtte benytte en plugin for å beholde html strukturen jeg limte inn.
 

zapotek

Medlem
Mulig jeg gjør meg sær nå, men Wordpress legger ikke til noe uønsket kode når jeg legger inn en tabell. (Ja jeg testet det akkurat nå på 2 forskjellige blogger).

Ja det kan bli kluss med annen HTML kode, men tabeller virker hver eneste gang.
 
Topp