Takk til Webforumet!

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av Julian Alois Barthel, 24 Aug 2011.

1. Julian Alois Barthel

Julian Alois Barthel Webmaster innenfor Reise

Hei og hallo

Jeg er av den typen som veldig for går lei av det jeg driver med om jeg ikke ser umiddelbare resultater.. Derfor hender det stadig at jeg slutter å jobbe med mine nettsider gjerne for en måned eller to.
    Ofte blir jeg da også fraværende fra webforumet også.
    Men det jeg har funnet ut er at når jeg begynner å lese her igjen. Gir det meg inspirasjon til å fortsette med mine prosjekter.

Derfor vil jeg takke for at Webforumet er her og takke for alle som deltar aktivt på forumet

Hilsen Julian :)

---
    I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.465155,8.780209

2. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Takk for det. Hyggelig å høre.
    Jeg for min del bruker webforumet både som avkobling og konkret hjelp. Har funnet ut at WF er bra når jeg sitter med en skikkelig utfordring og blir litt lei. WF er jo en hobby for meg og da blir det litt hobbyvirksomhet midt i arbeidstida. Slik som nå :)

3. Hjelptilhjelp

Hjelptilhjelp Medlem

Takk til forumet

Enig med ovanfor nevnte innlegg. Webforumet er til stor inspirasjon for meg medan eg utviklar min nettportal for psykisk helse. Linkar:

...........

Er så mange nyttige trådar med tema som går rett inn i det som eg styrer på med, anten det gjeld generell marknadsføring, oppbygging av linkar til sida, affiliatenettverk, SEO, etc.

Så endå ein gong: Mange takk for forumet!

Sist redigert av en moderator: 13 Okt 2011
  4. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Det er bra Hjelptilhjelp. Vi har noen regler her også, ikke droppe linker der hvor det ikke er relevant...

5. Hjelptilhjelp

Hjelptilhjelp Medlem

Takk for info. Eg er litt nybegynnar på området, så ver vennlig å gje meg det inn med teskei om eg skulle komme til å bryte reglar! Ikkje-relevant linkdropping skal eg halde meg ifrå!

Del denne siden