Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tar meg vann over hodet!

Webby

Medlem
Ikke umulig. Jeg ranker på personal loans ;) Vel og merke pluss et prefiks. Likevel enorm konkurranse, så er egentlig litt fornøyd med det, selv om jeg ikke akkurat har blitt mangemillionær enda :) Har mange innlenker, pagerank, flere år gammelt domene, jobbet med artikkelmarkedsføring osv.

Var jeg deg, ville jeg ikke satset på personal loans alene, men f.eks personal loan banks eller noe annet som passer keywordene i domenet ditt. Men sjekk antall søk først for å se om det virkelig er verdt innsatsen.
 
Sist redigert:

Webby

Medlem
Takk for det, Tonny. Når det gjelder artikkelmarkedsføringen, så er det egentlig bare jevnt arbeid over tid som gjelder. Det, og Article Announcer, som sparer meg mye tid.
http://bit.ly/8AW2BE
(aff.link!)
Jeg har prøvd meg med outsourcing av artikler også (India), men var rett og slett ikke særlig fornøyd. Liker best å ha kontroll selv. :)
 

Hupsey

Medlem
Dette er off topic, men jeg lurte på om du hadde noen eksmpler på hva du har oppnådd med Article Announcer Webby. Kunne tenkt meg denne softwaren, men likte ikke landingsiden deres..
om andre har erfaringer med dette programmet kunne dere kanskje startet en egen tråd.
regner med at det blir litt aff fortjeneste om det blir salg gjennom link(programmet kostet rundt regnet 3000nok så det ut som..)
 

zapotek

Medlem
Hva eksakt gjør Article Announcer? Snder den artikler du publiserer til ørten artikkeldatabaser, eller noe annet?
 
Topp