Kjapp og trygg hosting for Wordpress

teknolicious.com - ny norsk teknologiblogg

Hei Hei!!

Har akkurat startet min egen teknologiblogg. Pleier stort sett å google meg frem til svar om det jeg trenger når det kommer til data osv. så når jeg nå startet en blogg for første gang så har jeg endt opp her etter litt googleing. Tenkte jeg kunne presenterer meg og blogging min når jeg ble medlem.

Sjekk ut bloggen: teknolicious.com

Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger om alt fra design til innhold til...

Kjører i startfasen på et free-theme, men har du et gpdt theme, enten free eller pro, så gi meg gjerne et hint/en link. Det hadde jeg satt pris på for å finne et design som vil gi bloggen litt mer pro-look!
 

spikre

peterhamre.no
- Større menyskrift. Jeg klarer ikke se hva som står der uten å brukte ctrl +
- Du bør kanskje oversette til norsk?
- Jeg synes position:fixed er en u-ting
- Dele-systemet etter hver eneste post på forsiden tar litt overhånd. Unødvendig. Er noe annet enn Facebook og Twitter nødvendig? Ikke? Hvorfor er det der da? (..)
- Ved å klikke på bildene åpner de i _blank. Du bør heller bruke lightbox etc
- Fjern twitterlink fra header
- "om" og "kontakt" kan vell strengt tatt slås sammen? Evt legge eposten i footer?
- Hvordan kommer jeg til forsiden når jeg er under "guider"? Ikke alle vet at man kan klikke på logoen
- Jeg sitter igjen med et inntrykk av at du er helt desperat etter å få folk til å dele innholdet på sosialemedier. Bruk heller energien din på gode artikler, så kommer linkene av seg selv:)
- Fjern 90% av facebook og twitter-relateringer som er det p.t.

Et godt tiltak for en god sak!

Edit: Liker svært godt "bla-funksjonen" som gjør at du enkelt kan lese en ny artikkel. Kanskje gjøre den mer tydelig? Jo lengre du klarer å holde en besøkende, jo mer vil annonsører betale!
 
takk for tilbakemelding folkens, hyggelig at noen virkelig gidder å ta seg tid til å hjelpe.

jeg får begynne øverst på lista og jobba meg nedover. Har nok vært litt ovekill med face/twitter-stasj ja... driver å sjekker ut noen plugins...
 
ja, det har plaget meg litt og, det der. Skal se om jeg klarer å putte inn denne koden et sted den hører hjemme. Takk for tipset
 
Topp