Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tekst i bunnen av E-mail er det gyldig?

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Fikk en mail idag av en advokat. Mailen var sendt riktig og alt var i sin skjønneste orden men så kom jeg til å tenke på teksten som sto nederst i mailen.

The information contained in this message is sent in the strictest confidence, is intended for the use of the adressee only and may contain legally priviliged information. If you have received this e-mail in error, you are requested to preserve it in the strictest confidentiality, delete it from your e-mail system, including the trash basket, destoy all electronic and paper copies, make no further use of the contents, anto data corruption, id advise the sender of the error in transmission. E-mails may be susceptible nterception and unauthorised amendment, in which connections we disclaim all responsibility and liability of whatsoever nature.

Hva om jeg mottar denne mailen, og den ikke er ment for meg.
Jeg har jo ikke godtatt disse "reglene" før jeg åpnet mailen.
Så hvorfor skal det kreves at jeg sletter mailen ? Tenk om det skulle være en hemmelighet som jeg har lyst til å beholde?
Mitt spørsmål er vel egentlig av nyskjerrighet.. Men kan noen anmelle meg om jeg skulle ta i bruk denne informasjon?

For om dette var tilfellet burde man jo uansett hva skrive dette under alle mail man sender?

// Julian
 
Topp