Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tekstlinker på Peterandrej.com: kr 100,- pr måned

peterandrej

pensjonert moderator
På min blogg Peterandrej.com tilbyr jeg plass for tekstlinker for annonsører. Tekstlinkene blir plassert høyt oppe på høyre sidemeny under tittelen "sponsede linker" på over 500 artikkelsider. Pris pr tekstlinke er kr 100,- pr måned.

Bloggen har ca 1000 unike besøkende daglig, og spenner tematisk fra politikk til tull til damer til fotball til...ja..alt mulig egentlig. Den typiske leseren er en ung mann med interesse for data, blogging, humor, damer, osv.

Se bildet for plassering av tekstlinker (rød firkant):
peterandrej.png


Jeg bruker annonsescriptet phpAdsNew, og tracker antall clicks og antall visninger pr annonse, som jeg sender annonsøren pr mail hver andre uke slik at annonsøren kan holde seg oppdatert om hvordan annonsen gjør det, og om den må justeres noe.

Det skal nevnes at bloggen har en pagerank på 5, som muligens vil ha positiv effekt på din egen pagerank. Tekstlinkene legges ut med phpAdsNew, som betyr "dårlige" linker i forhold til SEO, så jeg kan gi deg et alternativ hvis du ønsker det:
Vi kan legge ut tekstlinken uten tracking, som vil medføre en "ren" link. Da må du tracke antall klikk og sånt selv, noe du sikkert får til med hvilket som helst brukbart telleprogram.
Si bare ifra hvis dette er noe for deg.

Hvis interessant er det bare å kontakte meg pr mail:
peterandrejensen@msn.com
eller så kan du sende meg en PM.

Se bloggen på:
http://www.peterandrej.com
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
I lys av at bloggen har nådd en pagerank på 6 av 10 i Google, har prisen økt litt. Nå er prisen for hver tekstannonse i folderen "sponsors" som befinner seg høyt oppe i høyre sidebar på alle bloggens sider, bare 300,- pr måned.

For dette får du en tekstannonse på en side som har:
  • pagerank 6 av 10 i Google
  • over 1000 unike lesere hver dag
  • 550+ artikler, og du får en link på samtlige

300,- pr måned må kunne kalles et røverkjøp, men det blir bedre:

Kjøper du en tekstannonse for minst 12 måneder framover, så får du 14 måneder til prisen av 12! Altså 2 måneder gratis annonsering!

Skulle du ønske å kjøpe en annonse for en enda lengre periode enn 12 måneder så kan spesiell rabatt tilbys.

Betaling?
Helst gjennom paypal, men du kan også bare overføre pengene til meg direkte. Jeg kan skrive og sende deg en faktura pr post eller pr epost hvis du foretrekker det.

Se bloggen på:
Peterandrej.com

Send meg en pm hvis du er interessert, så tar jeg kontakt med deg! Eventuelt kan du bare sende meg en mail på:
post@peterandrejensen.no

- Peter Andre Jensen
 
Topp