Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tele2 med nytt stunt; Gratis annonsering på forsiden av DB.no

Ståle

Medlem
Tele2 kjører et stunt på Mandag hvor de sponser papirutgaven av Dagbladet, slik at den kun koster 5 kroner i butikken.

Les mer på Propaganda: DAGBLADET, - Kutter prisen til 5 kroner - Propaganda

I tillegg får Tele2 toppbannerene på db.no, men det spesielle er at de skal gi folket en mulighet til å annonsere på et av Norges største nettsted. Dermed kan alle som vil lage seg en annonse, og få den eksponert på db.no.

Jeg har ikke klart å funnet ut om man er garantert visninger, men det står heller ikke at det er trekning, så jeg går ut ifra at visningene vil bli rotert mellom alle godkjente bidrag. :)

Lag deg en annonse, og send inn: Tele2 Annonsegenerator
 

Ståle

Medlem
Som Tonny Sier, så får du med link. Jeg oppga iallefall link når jeg laget annonsen, selv om det var valgfritt. Jeg går ut ifra at annonsen vil være klikkbar.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg håper annonsen er klikkbar, håper også de godtar min annonse....HAHA. Vil jo gi litt gratis trafikk...
 

Ståle

Medlem
Flott om alle som sender inn en annonse forteller hvorvidt man har blitt godkjent, og om man eventuelt fikk noe trafikk. :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Fikk nettopp epost om at annonsen min var godkjent...
 

Ståle

Medlem
Samme her, sammen med en "spesiell" link som viser annonsen min på forsiden av db.no.

Nå er jeg spent på om det er det hele, eller om annonsene faktisk vil bli vist på db.no.
 

Bjørnar

Gründer
har lagt inn annonse, så får vi se. tok meg tre minutter, så ikke all verdens er bortkastet dersom det ikke gir trafikk :)
 
U

Uregistrert

Guest
Ser annonsene på Dagbladet.no - forsiden

men klikker man på banneret ender man ikke opp på siden til banneret men man ender opp på

Tele2 Annonsegenerator

hvor folk kan bla og klikke seg til alle sine sider.

Får i det minste spredt budskapet om nettsiden for dem som får eksponert banneret sitt på fremsiden.
 
Topp