Tele2's konkurranse

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg fikk en epost for en tid tilbake, om at Tele2 fortiden har en konkurranse for sine affiliates.
Det jeg husker, var at her kunne vi delta innen en tidsfrist som var 31. mars 2008, men desverre har jeg klart å rote bort denne mailen :(

Det er vel ikke noen her som fremdeles har den vel? Det kunne vært greit å finne ut hva jeg faktisk måtte gjøre for å melde meg på denne.. Er vel mer eller mindre også nysjerrig på hva Tele2's premier var her..? =)

sKrud

Meget sliten student
Her har du mailen:

Tele2 konkurranse - Beste integrering av Tele2
Kriterier: Denne konkurransen innebærer bruk og plassering av grafiske elementer fra Tele2 på din hjemmeside/nyhetsbrev, dette inkluderer bannere, bilder og tekstlenker. I tillegg vil oppdatert innhold og tilbud fra tele2.no på din hjemmeside bli lagt til grunn.

For å kvalifisere til denne konkurransen må du sende en URL til Linn Gimmestad innen 31. mars 2008. Denne URL må vise hvordan du har integrert Tele2 på best mulig måte i din hjemmeside/nyhetsbrev. Konkurransen vil vektlegge hvert enkelt element, samt det totale inntrykket.

Vi kårer 3 vinnere som får hver sin Sony Ericsson K810i. Vi har også fem Koss Porta Pro Head-set i trøstepremier.

Tips til integrering av Tele2 i din nettside/nyhetsbrev:
# Plasser en Tele2-annonse på førstesiden. Siden vi betaler for iSales trenger en bruker bare å ha sett annonsen før den kjøper for at du skal få betalt
# Skriv en artikkel om Tele2 eller noen av Tele2 sine produkter generelt - og lenk til Tele2. Du finner oppskrift på å lage tekstlenker hos Tradedoubler.

# Tele2 har i mars fokus på alle sine abonnementer og vil kjøre reklame i flere kanaler. Tele2 har abonnementer som passer for alle, her er noen eksempler; Tele2 Champion - 39 øre uansett
# Tele2 One - 1 øre per sekund, ingen oppstartsavgift
# Tele2 Kompis - kr 0,- til alle Tele2 mobilabonnenter i Norge
# Tele2 Scratch - Billig abonnement med lave ringepriser
# Tele2 Mobil Basic - Lave priser for deg med normalt forbruk
Les mer om Tele2s abonnementer her

Har du spørsmål til oss eller ønsker nye grafiske elementer så sender du en e-post til
support.

-____________________________

Eposten til Linn er linn.gimmestad A tradedoubler punktum com

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det står vel på et digert banner på høyre side med en gang du logger deg inn på tradedoubler... ;)

OISANN.. Du har jo helt rett. :p
Kanskje dem kunne lagt dette inn under informasjon :p

Takk for mail også. Da har jeg det hvertfall...

Topp