Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Test - Hvilken link trykket du på?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
"Verdens Beste AffiliateProgram" lenken funker ikke for meg den..

Personlig er jeg fan av tekster jeg, er litt feed-up av bilder med porscher, yatcher og pengehauger.
 

picxx

Well-Known Member
Det var i bunn og grunn bare en liten test for å se reaksjoner.

olepehol: 2 av lenkene går til webforumet, den tredje er ingen lenke, men bare understreket skrift med blå farge. Lite penger på meg av det.

Også litt morsomt å se at på et forum for webmastere, av webmastere om webmastering (uh! heter det det?) er det ingen som kunne tenke seg å trykke på en affiliate lenke og signe opp under en annen webmaster.

Slik sett ligger norske web-byggere litt etter. Ganske store summer går tapt, både for meg, deg og andre fordi janteloven er et sterkt innslag i ens oppfostring. Personlig er jeg faktisk på forum og spør om noen har en affiliate lenke når jeg vurderer å skrive meg opp hos en ny annonsør/sponsor.
Jeg har ikke gjort det her, og med en slik mentalitet de fleste sitter inne med kommer jeg vel heller neppe til å gjøre det i overskuelig fremtid.

MrLeone: Bilder virker godt. Bilder med tekst under/over/på siden med en salgbar punchline virker enda bedre ;)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Til informasjon så velger jeg alltid å trykke på affiliatelenker. Selv om det er en ukjent person. Eneste tilfelle hvor jeg ikke gjør det må være hvis jeg bevisst ikke liker en person, men jeg kan ikke huske at det har skjedd før..

Men ja, det er en dårlig holdning blant norske webmastere..
 

picxx

Well-Known Member
Til informasjon så velger jeg alltid å trykke på affiliatelenker. Selv om det er en ukjent person. Eneste tilfelle hvor jeg ikke gjør det må være hvis jeg bevisst ikke liker en person, men jeg kan ikke huske at det har skjedd før..

Men ja, det er en dårlig holdning blant norske webmastere..

Jeg er klar over at du bevisst trykker på aff. linker, og jeg vet også om flere norske webutviklere som bevisst benytter seg av affiliate linker, men den generelle holdningen blandt norske folk som jobber på og med nett er at "får ikke jeg noe skal heller ikke du få noe" og da blir det lite på alle, og den eneste som tjener på det er sponsoren som slipper å betale ut 2.nd tier :p
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vi får utnyte WF til å snu norske webmasteres holdninger da.. Jeg tror ikke dem har tenkt så mye over at det faktisk bare er sponsoren som tjener på det og at dem ikke på noen som helst slags måte vil tjene mer på det!
 

seastart

Medlem
God ide å finne andre brukere her i forumets adsense bannere. jeg trenger å laste ned firefox, er det noen som har en side jeg kan klikke meg inn på?

Hva med å lage en egen tråd om akkurat dette? kan jo gå direkte, men hvorfor ikke "gi" noen mitt klikk.
 
Topp