Kjapp og trygg hosting for Wordpress

The Blog Solution kan lastes ned gratis innen 31. desember 2007

webmoney

Søkemotoroptimist
Noen av dere har kanskje fulgt med på mine eksperimenter med The Blog Solution på bloggen min usd-480.com.

The Blog Solution brukes for å lage autogenererte sider i form av blogger, slik at man på sikt kan få sitt eget linkebyggingsimperium.

The Blog Solution koster penger, nærmere bestemt USD 207. Det finnes ingen demoversjon eller 30-dagers prøvetid på denne programvaren, noe som gjør at mange vegrer seg for å flippe opp VISA-kortet og betale over 200 dollar før de egentlig vet hva de får.

Nå ligger The Blog Solution ute til gratis nedlastning her:
http://tbs.free.findex.no/ [theblogsolution.com]

Tilbudet gjelder kun til 31. desember 2007. Den versjonen som er nedlastbar, kan installeres på fem ulike domener. Du kan ha et ubegrenset antall blogger pr domene og et ubegrenset antall poster og søkeord pr blogg. Så dette er et fint utgangspunkt for ditt eget linkeimperium.

Jeg har jobbet med The Blog Solution i høst, og kan bare anbefale dette produktet. Det hadde vært artig om vi hadde blitt noen her til lands som brukte dette verktøyet. Førstemann til 1.000.000 nettsider, eller? :)
 

picxx

Well-Known Member
Direktelink til noe som gratis mappis?

Dette er bare et nyhetsbrev...ikke kødd bed brukerne slik!
 

Tonny Kluften

Administrator
Hva er dette for noe piss, nå fikk jeg denne eposten:


This is a quick note to let you know that our Free BlogSolution Holiday Deal has been significantly more popular than we had anticipated - BlogSolution / Ultimate SEO blogging software .

Because of this, there will be a slight delay in receiving your download details. But all who signed up (and everyone that signs up between now and December 31st), will receive their download details shortly. Thank you so much and I apologize for the slight wait.

Scott
halfagain.com
halfagain llc
4803 SE Woodstock Blvd Ste #114
Portland
Oregon 97206
United States

Ikke sign opp på tbs.free.findex.no, dette er noe tull. Herrugud, de kan ikke gi meg nedlastingslinken fordi tilbudet er for populært??? Hvor dumme tror de vi er???
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
Var absolutt ikke meningen å kødde med dere.

Firmaet bak TBS gir utrolig bra support, og dette var ikke likt dem i det hele tatt.

Får bare håpe at alle får sin gratisversjon -- raskt!

Jeg har skrevet et brev til Scott Trimble og bedt ham om å få ut fingeren, slik at ikke jeg blir seende ut som en tredjegrads scam-artist.
 

Tonny Kluften

Administrator
Var absolutt ikke meningen å kødde med dere.

Firmaet bak TBS gir utrolig bra support, og dette var ikke likt dem i det hele tatt.

Får bare håpe at alle får sin gratisversjon -- raskt!

Jeg har skrevet et brev til Scott Trimble og bedt ham om å få ut fingeren, slik at ikke jeg blir seende ut som en tredjegrads scam-artist.

Kom akkurat tilbake for å skrive at det sikkert ikke er mapdaddy som kødder, men de som selger programmet. Og sånn var det altså :)
 

Gomlers

Member
Til alle dere som er fryktlig redde for å ha meldt dere på et "tullete nyhetsbrev":

SLAPP HELT AV!

Det er GetResponse.com som leverer nyhetsbrevet til disse gutta... GetResponse har ved siden av Aweber.com verdens strengeste SPAM retningslinjer. DVS. Det skjer ikke under NOEN omstendighet at disse nyhetsbrevene sender ut spam og heller ikke vil seriøse selskaper som BlogSolutionTM selge epostadresser - verken din eller min.

I hver eneste epost som blir sendt ut fra GetResponse finnes det en "Meld deg av link" nederst i bunnen.. Klikker du på denne, og følger det som står videre, er du avmeldt, og navn, epostadresse osv.. forsvinner 100% fra både GetResponse's og BlogSolution's liste.

Listen dere i dette tilfelle skal melde dere av, i så tilfelle... heter "tbsfreelicenses".

- Vi nordmenn må seriøst slutte å være så håpløst redde for resten av verden, iallefall vi som faktisk sitter med internett og websider hver bidige dag. Når skal det nytte å tjene penger i Norge, når et nyhetsbrev fra en ukjent side, uten grunnlag blir sett på som "tøys og tull"?

Til mapdaddy:
Tusen takk for informasjonen :D - Kanon med noe gratis, og hvis det viser seg å ikke bli noe gratis allikevel, så melder jeg meg enkelt og greit av nyhetsbrevet, og synes det var hyggelig at du tenkte på oss allikevel :)

God Jul.
 

Keanu

Geek
Takker for tipset. Har lisensen nå, så jeg tenker jeg skal teste det ut etter at noen andre juleprosjekter er i boks. Og jeg må skaffe meg en litt mer "dirty" host. :)
 

Tonny Kluften

Administrator
- Vi nordmenn må seriøst slutte å være så håpløst redde for resten av verden, iallefall vi som faktisk sitter med internett og websider hver bidige dag. Når skal det nytte å tjene penger i Norge, når et nyhetsbrev fra en ukjent side, uten grunnlag blir sett på som "tøys og tull"?

Hehe, du er ikke så vant til å få nyhetsbrev fra amerikanske weboppkomlinger skjønner jeg.

God jul.
 
Topp