Kjapp og trygg hosting for Wordpress

The power of blog in Google

Altberger

Medlem
Når man har gjort alt av SEO (eller tror det i alle fall) så får jeg beskjed fra div SEO tools at jeg mangler både technocrati, Digg og omtale fra blogger relatert til husbygging.

Mitt mål er at jeg skal som nr 1 i Google på frasen; bygge hus

Jeg har lenge ligget som nr 11 men har de siste dager luktet på en 6 / 7 plass.
bygge hus - Google-søk

Er det blogging i "husrelaterte blogger" som best vil hjelpe meg den siste biten opp eller bør jeg heller satse på hyppig uskifting artikler på forsiden (type avis) hvor disse artiklene har frasen bygge hus i teaseren ??

-----------------------------------------------------
Fagmann.no - Trygg handel for deg som skal bygge hus
 

Adrian

New Member
Når du har gjort det du kan med å optimalisere sidene dine, er det bare til å gå igang med å bygge lenker. En side kan ikke gå til tops bare ved å optimalisere sidene.
Gjør dette:

1. Registrer siden din hos alle katalogene på denne listen.
2. Send en forespørsel til alle de andre sidene som rangerer på google for ditt aktuelle søkeord, om å bytte linker med de. Og da gjerne at du linker til de fra en annen side du har (Side A), de linker fra sin side (side B) til siden du ønsker å rangere på (side C). Da vil linkene gå slik: A -> B -> C.
3. Kontakt blogger som omhandler temaet, og spør om de vil bytte lenker, eller du kan kjøpe en bloggpost eller annonsere på bloggen.
4. Opprett noen blogger på blogger.com/blogge.no/blogg.no/eget domene etc. skriv noen innlegg og link til siden du ønsker å ranke på.
 
Topp