Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Til salgs - Innovativ katalogen og innholdsside for foreldre, PR 2 -

spirova

New Member
Barn Borealis

Dette redaksjonelle innhold portal og katalog nettstedet er den første av sitt slag for Norge: en varer og tjenester katalogen for foreldre som lar kundene dine til å kjøpe selvbetjeningsløsninger katalogen oppføringer for å annonsere for å foreldre.

Oppføringer er utsolgt ved hjelp av en automatisert abonnementstjeneste. Alt, inkludert fakturering og fornyelser er automatisert. Vekstpotensial til resten av Skandinavia også stor med enkel konvertering potensial til en multi-språk nettsted ved hjelp av den populære content management plattform. Du trenger ikke for å være en high-tech utvikleren å eie og drive dette nettstedet, eller trenger du en stor stab for å drive sin virksomhet.

Jeg selger det fordi vi er for tiden expats i Norge og vil trolig ikke bo her lang sikt. Jeg investerte tungt i å utvikle på nettstedet og skape noen innledende innhold for de redaksjonelle seksjoner, men nå det behov for å bli tatt til neste nivå med markedsføring. Jeg har ikke hatt tid til å gjøre det skikkelig, og heller ikke har jeg installert AdSense, som er en annen inntekter generasjon mulighet. Nettstedet er fullt funksjonell med e-handel ved 2Checkout.

Vennligst bruk nettstedet kontaktskjemaet for å komme i kontakt - takk!
 
Topp