Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding ønskes

Kassimaja

Geocacher
Det finnes mange lister rundt om på nettet av typen 50 ting du må gjøre før du blir 40, 100 ting du må gjøre før du dør osv. Hva med å implementere noe sånn og også la folk holde rede på sine lister.
 

Anders

Medlem
Synes at siden var noe konservativt, med på en god måte.

Du burde kanskje fokusere mer på artikler om å prøve ting istedenfor f.eks. skrive om berlusconi-nakenhet. Det hadde også vært en ide å fjerne kommentaren: "Mr WordPress: Hi, this is a comment.To delete a comment, just log in and"

Abonner skrives med et b og to n'er. Du burde også endre paa med å
 
Har ingen planer om å la artiklene om Drillo / Berlusconi stå der, var bare for å se hvordan det ville se ut :p Så ikke kommentaren der før nå, men burde jeg vel vite om siden den alltid er med :)

bytte paa med å? Eller er å èn Å? Prøvde å konvertere fila med språk til UTF-8, men da klikka backend helt..

Kan du i samme slengen fortelle hvordan jeg skriver ø også ? :D
 
æ = æ
Æ = Æ
ø = ø
Ø = Ø

Lekkert design, men min personlige mening er at når du har såpass mye reklame som du har, bør du veie opp med å skrive artikler av en viss lengde. En skal selvsagt ikke overdrive (noe jeg har en tendens til å gjøre selv), men når jeg klikker meg inn på et tips om å forsøke fallskjermhopping, forventer jeg at det skal stå minst to-tre avsnitt med informasjon om fallskjermhopping der, og ikke bare to linjer med «Mange drømmer om fallskjermhopping, det bør du prøve, lykke til».

Matoppskriftene dine har en ganske fin mengde tekst. Få til noe lignende med de andre småartiklene dine: I fallskjermeksempelet går det an å skrive et lite avsnitt om fallskjermhoppingens historie, et lite avsnitt med sitater fra folk som har uttalt seg på nett om hvor fantastisk kick det er å hoppe i fallskjerm, eventuelt litt om farene ved det, og til slutt et avsnitt med tips om hvor en kan henvende seg i Norge for å kunne hoppe i fallskjerm. For artikkelen om å forsøke uforpliktende sex, link til utelivsguidar eller til sextreffsider, skriv litt om hvorfor dette er så positivt (her er det selvsagt viktig at du ikke rosemaler; det er mye som kan gå galt), og sleng med obligatorisk kondomoppfordring, gjerne med link til større artikler om hvorfor dette er så smart (jeg gjetter at det finnes noe sånt på en RFSU-side et sted, det er uansett noe du ikke vil være nødt til å lete lenge etter).

En annen ting er at produktsalg bør integreres tettere inn i prøvemodusen. Når jeg går til en nettside om å prøve nye ting og det første som slår imot meg er «Billig tannbleking», reagerer jeg ubevisst negativt, fordi det ser mer ut som en annonse enn som et tips. Jeg sier selvfølgelig ikke at du ikke skal tjene penger på å linke til billige produkter, men bak det mer inn i konseptet ditt. Ikke si «Her får du billig tannbleking», start heller med å fortelle meg hvorfor tannbleking er noe som det kan være interessant for meg å prøve.

Jeg liker konseptet, men savner mer tekst.
 
Sist redigert:
Topp