Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding fluesmekker.no / antimygg.no

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hei,
Jeg har satt opp disse nettsider:
Fluesmekker.no: Produktinformasjon Fluesmekker
Antimygg.no: Silver Zapper

1. Skulle gjerne hatt noen tilbakemeldinger og tanker om siden, bestillingsrutinen - hva ville du gjort annerledes, hva liker du, hva er ikke bra..
2. Og så var det produktene selv - kunne du tenkt deg ha det selv, en affiliate deal, drop-shipping, ta i en nettbutikk..

Hadde vært kjekt med en peer-review på dette ja.
 

Kassimaja

Geocacher
Du burde absolutt ha hatt mer kontaktinformasjon på siden for at den skal virke seriøst. Telefonnummer og adresse burde vært et minimum i tillegg til e-post adresse.

Dette er en side jeg fort kunne ha tenkt meg å brukt, men blir alltid usikker når det er lite kontaktinformasjon å oppdrive.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Du burde absolutt ha hatt mer kontaktinformasjon på siden for at den skal virke seriøst. Telefonnummer og adresse burde vært et minimum i tillegg til e-post adresse.

Dette er en side jeg fort kunne ha tenkt meg å brukt, men blir alltid usikker når det er lite kontaktinformasjon å oppdrive.

Helt enig i dette. At vi på kontaktsiden kun finner "JM XXXXXX" sammen med en epostadresse og to fornavn er ikke bra nok. Jeg klarer heller ikke i farten og oppdrive noe stort med informasjon om hva M Handel er for noe.

Ellers tror jeg det ville vært bra om logoen var en link til hovedsiden. :)

Affiliateprogrammet tror jeg heller ikke var det mest attraktive, da vi ikke finner spesielt mye informasjon om hva det egentlig er vi registrerer oss på. Er dette et affiliateprogram for fluesmekker.no, eller er dette et affiliateprogram for mange andre produkter? Det syns jeg var uklart ettersom affiliateprogrammet ligger på et helt annet og ukjent domene.
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Siden(e) var bra synes jeg. Laster kjapt og gir meg den infoen jeg trenger. Enkelt og effektivt design. At det ikke står mer i kontaktsiden tror jeg ikke gjør så mye når folk slipper å dra opp VISA'en men får faktura tilsendt.

Når det gjelder produktene, så skal det vel litt til for at jeg bestiller meg en fluesnapper på Internett... Da har jeg mer tro på antifluelampa (om den er effektiv).

Lykke til med salget!
 

Anders

Medlem
HVA?

Bekreftelse ønskes

Nedenfor finner du bestillingen.
Vennligst bekreft bestillingen ved å klikke her.
Artikler

Antall Artikkel Beskrivelse Pris kr. Subtotal kr.
1 fluesmekker Fluesmekker 99,00 25% 99,00
Transportkostnad 39,00
Total 138,00

Hvorav MVA 25% = kr. 27,60

Forsendelse

Varene sendes med: Servicepakke.
Postgang: 1-5 dager.

Betaling

Betalingsløsning: Vedlagte faktura.

Eneste jeg gjorde var å sjekke siden, også mottok jeg denne mailen!
 

Ståle

Medlem
Anders, du må jo ha fylt ut skjemaet hvis du mottok mail da. Regner med Pong fikser det. :)
 

Santo

Active Member
Jeg har problemer med å endre på antall-feltene (Fluesmekker.no: Kjøp) i IE7, det virker nesten som om feltene er disablet...

Jeg forsøkte med andre nettlesere og da var det ikke noe problem.
 

Anders

Medlem
Anders, du må jo ha fylt ut skjemaet hvis du mottok mail da. Regner med Pong fikser det. :)

Nei, rett etter at jeg hadde vært der fikk jeg mailen. Fylte ikke ut skjema! Satt å snakket med en kamerat om siden når jeg var der så kan jo hende at det var han... Eller så bruker siden openID eller lignende...
 

Anders

Medlem
Okei, det var visst kameraten min! Men, er det mulig å lage en side som logger inn med openID, sender de besøkende en epost ved bekreftelse hvor de må legge inn navn og adresse?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Takk David - skal sjekke antall før den tar imot - det var dumt...

Anders: det var godt ja! skriptet er ganske straightforward så ingen sending av epost uten at noen oppgir en adresse :p
Hvis jeg hadde gjort nettsiden OpenID-aware, så tror jeg at det er begrenset til at siden da vet at du er du... så du slipper huske brukernavn/passord. Du må nok fremdeles oppgi en epost-adresse en eller annen gang. Såvidt jeg vet da.
 
Topp