Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på annonseplassering

Stoppet

Banned
Jeg er usikker på om plasseringen av annonser på Nyttige Tips sine artikler helt optimal. Noen som har noen kommentarer eller tips til forbedringer?
 

Stoppet

Banned
Ville hatt en annonse inne i artiklene. Disse oppnår ofte høy CTR.
Mener du da i tillegg til den som er under bildet i artikkelen?

F.eks. på http://nyttigetips.no/viktig-nar-du-skal-ut-a-plukke-sopp/. Du kan teste å sette sidebaren på venstre side og sett inn link units øverst.
Mener du da bare å bytte om på rekkefølgen av annonsen og link units?
Og hva er grunnen til at du vil flytte sidebaren til venstre?
 

Jens1986

Medlem
Synes det er mange som ikke tilrettelegger nok for mobil. Det kommer vel av at man sitter på PC selv når man setter opp sidene, men antall mobilbrukere er hos meg over 50% og øker og øker. Å putte en Adsense i sidebaren er derfor ikke lurt.
 

Stoppet

Banned
Ser helt klart den @Jens1986 men er litt redd for å gjøre postene for "rotete". Men helt klart at jeg må prøve å skyve en til inn i postene.
 

Jens1986

Medlem
Ser helt klart den @Jens1986 men er litt redd for å gjøre postene for "rotete". Men helt klart at jeg må prøve å skyve en til inn i postene.
Gå på de store nettavisene. Er så mye reklame der. Så om du klarer å presse inn 3 adsense kvadrater på mobil før posten din er ferdig, så virker det kanskje mye for deg, men mannen i gata tenker ikke over det.
 

Erlend

Medlem
Eventuelt kan du flytte den lengre ned. Ville hatt en større boks dersom du flytter den lengre ned i artikkelen. Etter avsnitt to eller tre fungerer ganske bra.
Mener du da i tillegg til den som er under bildet i artikkelen?


Mener du da bare å bytte om på rekkefølgen av annonsen og link units?
Og hva er grunnen til at du vil flytte sidebaren til venstre?
 
Topp