Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på appreviewside

stream-media: Hei, det har vi tenkt på. Men det kommer nok ikke til å skje på en god stund. Vi tenker å først få god kontroll på iPhone apps, og bare det er jo ikke helt enkelt. Med nærmere 900 nye apps på app store hver dag så får vi fort mye å gjør :)

tom3008: Kanskje det ja, jeg får be hun teste litt forskjellig og se hvordan det ser ut :)
 

Børge AJ

Medlem
På "categories", "all reviews" og "submit app" sidene forventet jeg at innholdet skulle komme i den store boksen, slik som det gjør på f.eks. "about"-siden. Trodde et lite øyeblikk at disse sidene var tomme. Ellers et helt OK design synes jeg.
 
På "categories", "all reviews" og "submit app" sidene forventet jeg at innholdet skulle komme i den store boksen, slik som det gjør på f.eks. "about"-siden. Trodde et lite øyeblikk at disse sidene var tomme. Ellers et helt OK design synes jeg.

Takk.

Innholdet på de forskjellige undersidene som ikke vises i boksen på toppen er såpass stort at vi valgte å vise det på bunnen. Og med tanke på størrelsen de fleste har på skjermene nå til dags burde det vel ikke være noe problemer å se at det kommer noe under?
 

Altberger

Medlem
Forsiden din er kjempekul den. Kompakt og oversiktlig!
Bra undersider også som er lett å forstå.
Veldig bra redesign av Camilla :)

edit; Har dere laget sliden selv eller er det en ferdig plugin?
 
Sist redigert:
Topp