Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på bakgrunnsbilder.net

Eggan

medlem
Hei,

Har nå lansert siden Bakgrunnsbilder.net hvor jeg logisk nok tilbyr bakgrunnsbilder.

Selve siden kjører på Wordpress med gratistemaet Responsive og NextGEN Gallery for å håndtere bildene.

I og med at dette er min første bakgrunnsside hadde det vært fint med tilbakemeldinger på hvordan dere opplever siden. Finner du det du ønsker? Laster den raskt? Noe jeg har glemt?

Takker på forhånd for alle gode tips og tilbakemeldinger!
 

Eggan

medlem
Takker! Det skal la seg gjøre, har tenkt litt på det tidligere, men er 15 alternativer på en drop down kanskje litt vel mange? Skal jeg sortere etter de jeg anser som mest populære eller er det bare å peise på med alle?

Edit: Da har jeg satt opp en drown down på kategorien biler. Blir listen for lang, eller er det ok?
 
Sist redigert:

Eggan

medlem
Da var det gjort for hele side, takk for tipset Tonny!
Det jeg mente med populært var at jeg forventer at antall babes stiger i fremtiden slik at jeg har en drop down på maks 15-20 lenker hvor jeg utelater de med minst trafikk. Men per dags dato skal alt være inkludert.
 

Eggan

medlem
Jeg kjøpte først en lisens av Wallpaper Script - Free Wallpapers Site Script for å bruke på siden, men likte ikke scriptet helt. Det jeg derimot fikk ut av den lisensen var tilgang til en bildedatabase beregnet til slikt bruk. I tillegg har jeg kjøpt en bildedatabase av en selger på et annet internasjonalt webmasterforum.

Fin side det ja ;)
 
Topp