Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på design.

Krister

Romteknolog
Heisann.

Holder på å lage et desing som vil erstatte det som nå er på romteknoloi.com.

Ønsker tilbakemeldinger på absolutt alt (Design, layout, kode, CSS-stil o.s.v) så det er bare å lete etter feil ;)

Er det lett å konvertere et design til wordpress, eller er det lurest å ansette noen til dette, og hvilken prisklasse snakker man da?

Og her var lenken:
Untitled Document
 

peterandrej

pensjonert moderator
du bør ta wordpress sine begrensninger og muligheter i betraktning når du lager design. Det der vil ikke være hensiktsmessig å kode sammen for WP; det går jo an, men det er ikke anbefalt å bruke WP på en løsning som det der.

Mitt råd; se på eks Agurkpostens layout (Agurkposten.no) for å se hvordan du heller bør gå fram. Altså; lag kolonner med "lik" visning.

Eventuelt kan du gjøre et google-søk på "magazine themes for wordpress" for litt mer inspirasjon.
 

onlyme

New Member
Etter å ha lett litt, så fant jeg ett design på woothemes som kunne ha passet.

WooThemes Demo

Problemet mitt er at jeg ikke vil at det skal vises en nyhet fra hver kategori, men en liste over siste nytt. Er dette mulig med instillinger, eller må det kodes om?

Wp er jo fantastisk, men er selv ganske drittlei av disse blogg themene. Burde være enkelt å redesigne en slik theme så alle spor av at en kom inn på en wp theme var borte. Sitt eget unike design.
 

zapotek

Medlem
Jeg redesigner så og si alle themene jeg bruker. Veldig lett å forandre om du kan litt html og php. Om du forandrer headeren i tillegg ser jo temaet helt unikt ut.
 
Topp