Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på eiendomsside

pleb

Medlem
Har vært i praktikk i noen måneder i et Shanghai-basert eiendomsfirma og deler av resultatet kan sees her:

http://www.propertyrentshanghai.com/

Jeg vet at det er en del barnesykdommer som skal fikses, men det er primært compoundene som det har blitt fokusert på å rangere på: http://www.propertyrentshanghai.com/compounds/

Ønsker litt tilbakemelding på hvordan oppsettet er generelt på siden, men kanskje primært på om dere synes det er lett å finne frem blant de forskjellige compoundsene og om dere synes det er særlig brukervennlig.

Takk på forhånd!
 

mjogul

Medlem
Hei

Det er vanskelig å si hvordan siden skal være i Shanghai-markedet. da god design er forskjellig fra kultur til kultur.

Men jeg syne siden ser greit ut.
Eiendomsmarkedet er jo avhengig av tillit, så skader ikke å ha en presentasjon om de som står bak firmaet- eventuelt jobber i firmaet. Da helst med bilder.
 
Jeg så raskt på denne undersiden her --> http://www.propertyrentshanghai.com/dream-house-villa-compound/ - Et par merknader følger:

- Kan ikke se at leiligheten er markert på kartet.
- Bilder! Gode bilder med høy oppløsning er alfaomega på slike nettsider. De bildene du bruker nå duger ikke. Viktig at du påpeker dette ovenfor kunden.
- Lag et bildegalleri, eller i det minste ha thumbnails i samme størrelse.
- Et stort flott bilde av leiligheten burde være det første man ser. Kanskje bytte ut plasseringen av kartet med et innbydende bilde? Eventuelt et galleri. Et bilde sier mer enn 1000 ord :)
- Senge-ikonene ser rare ut. Alt for langt opp. Ta også bort muligheten til å klikke på dem.
- Istedenfor "by Amund", burde det stå "By 'navnet på selskapet'. Eventuelt bare fjerne det.
- Ta bort (eller plasser riktig) den gule rammen når man får feilmelding i kontaktskjemaet.
- Siden trenger mer luft før overskriftene. Nå er alt litt trangt.
- Logoen til selskapet er i litt for dårlig oppløsning. Ser kornete ut.

Tips til neste prosjekt: vent med å legge inn alle elementene (i denne sammenheng leiligheter) til du har én perfekt mal å bruke på resten. Timene flyr hvis man skal gå til bake å gjøre samme endringer på 40+ undersider.

Lykke til :)
 

pleb

Medlem
Hei
Eiendomsmarkedet er jo avhengig av tillit, så skader ikke å ha en presentasjon om de som står bak firmaet- eventuelt jobber i firmaet. Da helst med bilder.

Hei, tusen takk for tilbakemelding. Vi har vurdert dette, men gjennomtrekket av ansatte i et kinesisk eiendomskontor er så stort at det ikke vil lønne seg. Denne bransjen i Shanghai er virkelig litt merkelig sånn sett.

Knut Hunderi: fantastisk. Hjertelig takk!

J
- Kan ikke se at leiligheten er markert på kartet.

Vi er i gang med å se på alternativer nå. Kart-funksjonen fungerer kun optimalt for "properties" og ikke for "blog posts" (altså compounds), så vi er nødt til å erstatte det med bilder. Og ja, bilder er et stort problem. Har luftet idéen om å leie inn en profesjonell fotograf for å ta bilder av forskjellige compounds i Shanghai, men det faller ikke helt i god jord hos sjefen. Enda.

- Senge-ikonene ser rare ut. Alt for langt opp. Ta også bort muligheten til å klikke på dem.

Helt enig. Så det faktisk ikke før du påpekte det. Skal fikses.
- Istedenfor "by Amund", burde det stå "By 'navnet på selskapet'. Eventuelt bare fjerne det.

Skal se på mulighetene til å fjerne dette, ja.

Når det kommer til kontaktskjemaet, så bruker jeg Contact Form 7. Kom nettopp over en tråd her på webforumet som anbefalte et alternativ, så skal se på om jeg ikke bare bytter hele pluginet. Igjen; takk for gode tilbakemeldinger. :cool:
 

pleb

Medlem
Vi vurderer også å erstatte hele kart-funksjonen på compoundene med et flott, stort bilde - men det avhenger litt av at vi får disse bildene tilgjengelig. Discount-versjonen av kart-funksjonen er å ta markere det på Google Maps for så å ta screenshot, men jeg vet ikke om dette vil bli seende særlig pent ut. Det er også en merkelig løsning mtp at kartet fungerer når du klikker deg inn på de enkelte properties. ;)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tar gjerne turen ned til Shanghai for å fotografere jeg!

Bildene er alt for små - få de opp i en stor slider eller noe! Og, det er bildene som skal selge, så ingen tvil om at det bør være det som både ser best ut og kommer mest frem på siden.
 

pleb

Medlem
Hehe, kunne også være en løsning. Men i en by med 25 millioner burde det være mulig å finne noen lokale med OK fotografikunnskaper. ;)

Jeg er enig i at gode bilder er alfa & omega - spesielt når målgruppen vår er expats som søker leiligheter før de ankommer Shanghai. Skal ta det opp på neste møte.
 

xdex

Medlem
o6Qv5ug.png


Missing something?
 

Emil

New Member
Hei, kanskje de andre har fortalt deg det, men jeg synes at kart funksjonen tar så mye av hastigheten på siden din.
Er det nødvendig å ha den? Kan tenke meg et bildet av adressen, kanskje!
 
Topp