Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på Eventum

Pekabo

Medlem
Hei,

Vi driver en nettside der du kan bestille selskapslokaler og servering hvis du ønsker det. I tillegg driver vi med møteromsformidling. Spurte om tilbakemelding i september i fjor, men det meste er nytt siden den tid. Vi er absolutt i drift og har mange kunder, men vi kommer jo aldri i kontakt med de som ikke forstår/liker nettsiden vår.

Setter derfor pris på det vi får av tilbakemeldinger, kundene blir i hovedsak funnet på google og lander enten her:

https://eventum.no/selskapslokaler/oslo/ for selskapslokaler

eller

https://eventum.no/konferanse-og-motelokaler/oslo/ for møterom

Det er desktopversjonen som er mest gjennomarbeidet, vi skal begynne å se på mobil på nytt nå.
 

erlsae

Medlem
Det ser veldig bra ut.. Er likevel to småting som må nevnes; "Samfunnsalen Arrangement og Møte..." stopper der. Det ville vært bedre om man kunne sett hele den setningen, og at det ikke går på en linje, men kanskje to.

Samtidig, i headeren står det "Om Oss". Dette må endres til "Om oss". Ellers veldig bra og oversiktlig!

Se også på denne siden. Min erfaring med å legge e-postadresser ut som ren tekst er at innboksen over tid blir fanget opp av boter, og at det stadig sendes spam-mailer. En løsning kan være å gjøre "@" om til en bildefil, eller bare vise e-postadressen som bilde.
 

Ole Avranden

utvandret
Stor tommel opp fra meg! Enkelt og brukervennlig grensesnitt som i tillegg ser ganske bra ut. (Savner litt bedre bruk av luft for å markere skiller og tilhørighet - ellers bra!)
 

Pekabo

Medlem
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Skal si i fra til designteamet erlsae angående de småtingene (at overskriften kuttes er faktisk litt pinlig, det skal fikses). Tror vi beholder mailadressen som den er, er brukervennlig at den kan klippes rett over i epostleser, så får vi heller håndtere den spammen som kommer. (det er endel)

Tar gjerne i mot flere, og ikke nøl med å være kritisk!
 

erlsae

Medlem
På mobil virker siden OK. Det eneste jeg savner når jeg besøkte første linken du postet, er at headeren blir igjen på toppen når man scroller. Jeg måtte derfor scrolle helt opp (noe som tok litt unødig tid, og er lite brukervennlig) for å endre mine søkekriterier. Mitt tips er å gjøre søkekriteriet sticky når man scroller, eller at den dukker opp når man er nådd bunnen.
 
Topp