Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på film- og serier-side

muffins

Medlem
Synes du bruker veldig mange forskjellige farger på skriften. Prøv å hold deg til et par stykker.

Føler at designet faller litt sammen siden du har såpass stort mellomrom mellom topplinja og selve innholdet. Jeg ville fjernet Mission Impossible annonsen og heller sydd alt litt mer sammen.

Logoen og "Free Movies and Series" burde linke tilbake til hovedsiden.

Jeg personlig føler at annonsen som kommer som pop-up før du spiller av en serie var veldig irriterende. Burde vurdere om du skal gjøre det på en annen måte.

Ellers ser siden bra ut, og har et potensiale :)
 

sKrud

Meget sliten student
Alt mottas med takk sier du..:p

Synes siden din ser ut som noe som har blitt laget for 12 år siden..Å da er det faktisk ikke designets grunnelemeter som gjør at jeg synes det, men logoen kombinert med bruken av blinkende bannere..
Jeg synes også bakgrunnen du har valgt skriker veldig etter oppmerksomheten til brukeren.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
For og ta en kikk på det negative kan jeg si meg ganske enig med de to over her. Designet var ikke det absolutt peneste, og at det er litt for mange forkjellige farger på skriften kan jeg kanskje si meg enig i. En annen sak er jo at filmene kunne du ha lagt ut med samme bredde som contentområdet ditt for at det hele skal kunne se litt bedre ut.

Logo og "Home" burde linke til forsiden. "Free Movies and Series" som blir nevnt av muffins kan jeg ikke se noen steder, så det vil jeg ikke uttale meg om burde linke noen steder.

Jeg funderte litt på denne twitterfuglen du har i høyre hjørne, med en link til hovedsiden på Twitter. Denne er jo ikke noen nytte i? Har du glemt og legge inn en twitterkonto eller noe?

deg i disclaimer på nettstedet: skrev:
The content is uploaded onto Megavideo by 3rd parties not related to this website. We can not be held liable for content uploaded by members of 3rd parties websites.
Uten at jeg er helt sikker, så er du vel faktisk pliktig til og ta bort kopibeskyttet materiale dersom du er klar over at det befinner seg på nettstedet ditt, selv om dette materialet faktisk er hostet hos Megavideo.com. Det er ikke for og krangle eller ødelegge for deg, det er bare for og nevne det for deg slik at du ikke går på en skikkelig smell.

I menyen din, hvor vi finner "Megavideo Movies" og "Family Guy," syns jeg så absolutt du heller skulle skrevet Movies og TVseries, evt ikke nevne Megavideo her oppe i det hele tatt eller noe slikt. Det vil jo bli ubehagelig mange forkjellige tvserienavn der oppe dersom du skal ha et nytt element ytterst i menyen for hver eneste TVserie.

Det var noen forferdelig dårlige og lite oversiktlige resultater når man søkte med søkemotoren der inne. Det var vanskelig og lese teksten, og alle resultatene kommer presentert på en meget uoversiktlig måte.

Hvorfor har du brukerregistrering? Har brukerne noen fordeler du har glemt og fortelle om?

Ellers syns jeg det var koselig og se at noen prøver og starte noe slikt som dette etter at thepiratecity.org gikk i dass, og ble attpåtil helt ødelagt av en tullball som driver det hele nå. Syns det var tragisk og se at noe slikt som nå er skjedd med thepiratecity.org noen gang kunne skje. (for dere som ikke er oppdatert er altså thepiratecity.org blitt mer eller mindre ubrukelig fremfor hvordan den en gang var.)

Derfor syns jeg dette var flott. En enkel og grei måte og finne seg en film dersom en vil slappe av halvannen time. Litt mer jobbing med punktene som er nevnt i tråden her, så tror jeg så absolutt du vil kunne skape et nettsted med enormt stor trafikk, og istedenfor mange annonser som ikke passer inn vil det på slike nettsteder kunne fungere ganske bra med donasjonsknapp fra Paypal. Klart det også er greit med litt annonser, men gjerne plassere dem på litt mer attraktive plasser for potensiell annonsør, og samtidig slik at det blir bedre for brukerne. På et slikt nettsted er ikke det så vanskelig.

Jeg lurte litt på dette. Er det Megavideo.com sitt partnerprogram du bruker her?

onlyme skrev:
For under kr. 200 kan du kjøpe denne. Bruker du coupon kode: FREEONE får du en ekstra gratis

Deluxe Themes - A new level of WordPress theme development
Hmm, kjører denne nettsiden Wordpress da,? eller har du fått for deg at alle nettsteder kjører Wordpress? :D
 
Sist redigert:

Christian

Medlem
Jeg prøvde å åpne en video, men da kom det opp en pop-up i ny fane for Partypoker. Da lukket jeg siden og orker ikke se mer på den.
 

muffins

Medlem
Må si meg enig meg Christian der. Ekstremt irriterende måte å bli servert reklame på, så det er noe du burde endre på.

Knallinnlegg Atle, her oppsummerer du det meste :)
 

PelleK

Medlem
Hei :) Takk for at du kommenterte siden min. Siden vi er litt i samme sjanger tenkte jeg jeg kunne gi en tilbakemelding til deg også.

Det jeg syns er positivt er at du hoster alle tingene på din egen side framfor å lenke til det. Det må jo ha kostet en del tid, så; nice :)

Utenom det tror jeg bounceraten din blir skyhøy, kanskje 90%+ når du begynner å få litt treff fra søkemotorer. Rett og slett pga det alle andre sa om design/layout. Det appellerer ihvertfall ikke til meg. Det er et veldig kjedelig og anstrengene oppsett og fargebruk.

Det er f.eks ikke et eneste bilde utenom det i pollen din, og det er i utrolig dårlig kvalitet.

Men dritkult at du har embedda seriene på sida di. Bare en liten ting til ettertanke. Title taggen på episodene dine heter f.eks "FamilyGuy S5EP18".

Hvor mange tror du søker etter akkurat det i søkemotorene? :)
 

br2

Medlem
må si at atle oppsummerer bra ja, men tror du sitter på et gullkorn her sålenge du passer på ang ads, og får inn mere bilder, samt noe som separerer deg fra alle de andre lignende sidene f.eks kanskje dagens film el lignende på forsiden, mulig det er jeg som er litt klisjefyllt men jeg føler sånne tiltak faktisk fungerer overaskende bra.
 
Når det gjelder annonser og kvalitet på det som ligger der, er ikke det noe jeg kan kontrollere. Annonsene er innlagt i Megavideo sine videoer (så fremt man ikke har Premium account)

Denne er for øyeblikket død til jeg får mere tid :) Ser selv i ettertid at den igrunn er helt på trynet, så må finne på noe smart når jeg får tid
 

PelleK

Medlem
sorry for å bumpe en gammel thread, men hva skjedde med dette? syns det her var en veldig lovende side men nå er alt forandret til noe helt annet o_O
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ser litt ut til at TS er litt usikker på hva han skal gjøre. Negativ kritikk gjør et eller annet med lysten til og gjøre noe mer utav slikt om man ikke tar den riktig til seg. Det er nå slik jeg ser på det da, men jeg er jo helt enig med deg, det var jo en god tanke med den siden som var der.

Når det ellers gjelder og få se filmer i god kvalitet i nettleseren vil jeg faktisk anbefale en tur innom f.eks Stagevu dot com evt xtshare dot com. Jeg pleier stort sett og streame filmer på disse 2 sidene når jeg ser film, og med den helt utrolige kvaliteten man får i divx så blir det jo knall. Om jeg bryter noen lov ved og se filmer på den måten vet jeg faktisk ikke.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Vi alle er vel egentlig dum. Det er bare noen som er litt mindre dum enn andre. Nettsiden er ikke lenger på domenet, Grobbie. :)
 
Topp