Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på FinnDittKredittkort.com

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har jobbet en del med denne nettsiden i det siste og vil gjerne ha litt feedback fra dere. Jeg tok over siden rett før sommeren i fjor og har lagt ut en god del innhold siden den tid.

I tillegg til artikler som omhandler kredittkort, forbrukslån, sparetips, renter, aksjer etc, har jeg bl.a lagt inn tabeller for å sammenligne kredittkort og forbrukslån med linker til egne poster hvor jeg har samlet sammen litt info om de respektive slik at man enklere finner frem i jungelen.

Meningen med siden er jo å tjene litt penger, men jeg kommer til å fortsette å legge ut nye artikler slik at den holder seg oppdatert og innehar ny, relevant informasjon. Jeg vil ikke bare ha en statisk side slik en del i denne nisjen har.

Jeg tar gjerne i mot tilbakemeldinger på alt fra design til annonseplasseringer til innhold, men det får være konstruktivt!

Kredittkort - Forbrukslån - Sparetips | Finn Ditt Kredittkort.com
 

Ludus

Medlem
Profesjonell struktur.

Jeg liker ikke grå bakgrunn. Kanskje det er bedre å velge en lysfarge.

Footer: Networkedblog knappen ser ikke bra, jeg ser bare toppen på Firefox.

God kontrast for teksten og lenker.

Title: du har for eksempel:

<title>Forbrukslån: Folkia | Finn Ditt Kredittkort.com</title>

men jeg tror at tittel skal være bare:

<title>Forbrukslån: Folkia</title>
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk for tilbakemeldingen. :)

Networkedblog har jeg ikke fått helt til ennå, men jeg har ikke brukt veldig mye tid på å finne ut av det heller. Grunnen til at den er der er kun fordi jeg bruker denne tjenesten til å automatisk poste på Facebook når jeg legger ut nye artikler.

Jeg har bevisst satt tittelen slik, sånn at man også ser navnet på siden i søkeresultatene.

Hvorfor mener du at det er feil/negativt?
 

Ludus

Medlem
Jeg har bevisst satt tittelen slik, sånn at man også ser navnet på siden i søkeresultatene.

Hvorfor mener du at det er feil/negativt?

Det er ikke et feil, men jeg tror ikke så positiv. Tittelen skal være eneste og beskrivende. Jeg tror at det er bedre å skrive en tittel med noen nøkkelord, heller repetere nettside navnen.
 

Speca

Medlem
Det er ikke et feil, men jeg tror ikke så positiv. Tittelen skal være eneste og beskrivende. Jeg tror at det er bedre å skrive en tittel med noen nøkkelord, heller repetere nettside navnen.

Du har rett i at google liker bedre det du sier. Samtidig så ser man at på sider hvor man stuffer tittelen med keywords, så får man dårligere CTR enn en seriøs oppstilling som DF har, på likt rankede sider.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er to grunner til at jeg har gjort det på den måten. Den ene er at jeg tror det er en fordel (for folk, ikke nødvendigvis søkemotorer) at man ser navnet på nettsiden i søkeresultatene og fordi jeg da får med ordet "kredittkort" på alle treff, som også er hovednøkkelordet mitt.

Som dere ser her, får ikke treffet over meg uthevet "kredittkort" på samme måte.

kxvy5.jpg
 
Topp